Η New York Times Co. αν και συνέχισε να προσθέτει νέους συνδρομητές στο τρίτο τρίμηνο, είδε τα διαφημιστικά και τα συνολικα της έσοδα να μειώνονται καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα στον κρίσιμο τομέα των ψηφιακών διαφημίσεων.
Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη γ΄ τριμήνου μειώθηκαν 34,2% στα 16,42 εκατ. δολάρια ή 10 σεντς ανά μετοχή στο γ΄ τρίμηνο, χαμηλότερα από τα 24,97 εκατ. δολάρια ή 15 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 12 σεντς, έναντι εκτιμήσεων για 9 σεντς. Τα έσοδα αυξήθηκαν 2,7% στα 428,5 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα με τις εκτιμήσεις για 429 εκατ. δολάρια.
Ο εκδοτικός όμιλος έχει θέσει ως στόχο τις 10 εκατομμύρια συνολικά συνδρομές έως το 2025. Η εταιρεία δήλωσε την Τετάρτη ότι παρέμεινε σε καλό δρόμο για αυτόν τον στόχο, με 4,9 εκατομμύρια συνδρομητές. Από αυτά,μόνο τα 3 εκατομμύρια πληρώνουν για την ψηφιακή εκδοχή της εφημερίδας.
Τα έσοδα από συνδρομές αυξήθηκαν κατά 3,7% στα $ 267,3 εκατ. Η εταιρεία αναμένει ότι τα συνολικά έσοδα από πληρωμές να αυξηθούν στο δ΄ τρίμηνο, ωστόσο τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα αναμένεται να υποχωρήσουν.
Τ α στελέχη της εταιρείας δεν κρύβουν τ’ ότι θεωρούν μοχλό για την πορεία της εταιρείας τις ψηφιακές συνδρομές. Σύμφωνα με τον Mark Thompson, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, «ενώ η ψηφιακή διαφήμιση τα πήγε ελαφρώς καλύτερα στο γ΄ τρίμηνο από ό,τι είχαμε αρχικά προβλέψει, αναμένουμε ένα αρκετά δύσκολο δ΄ τρίμηνο».