Τα γεμάτα ενδιαφέρον βλέμματα του βρεταννικού κοινού προσέλκυσαν η Ίος, η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες μέσω της οργανωμένης παρουσίας τους στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού WTM 2019 που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο το διάστημα 4-6 Νοεμβρίου 2019.
Συγκεκριμένα, ο Δήμος Νάξου με τη βοήθεια ειδικών του τουριστικού μάρκετινγκ, είχε τη δυνατότητα προγραμματισμένων επαφών με εξειδικευμένους bloggers, κορυφαίους instagramers, τηλεοπτικούς παραγωγούς αλλά και δημοσιογράφους εγνωσμένου κύρους που συνεργάζονται με διεθνή ΜΜΕ.
Ενδεικτικά, αναφέρονται το επιβλητικό Readers Digest και οι κορυφαίες USA TODAY, Daily Telegraph αλλά και Evening Standard που μάλιστα πρόσφατα εξηύρε την εμπειρία του θαλάσσιου τουρισμού στη Νάξο μετά από προγραμματισμένο ταξίδι του Δήμου.
Όσον αφορά την Ίο, το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού κ Δημήτρης Βαλμάς, και το αναπληρωματικό μέλος, κ. Michael Burke είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τον προορισμό σε καταξιωμένους bloggers που εξειδικεύονται στις δραστηριότητες, την περιπέτεια, τη γαστρονομία, τον τουρισμό ζευγαριών ή οικογένειας και τις ποιοτικές διακοπές.
Εκπρόσωποι blogs που κατατάσσονται στα δέκα καλύτερα ταξιδιωτικά παγκοσμίως αλλά και διαδικτυακών μέσων διεθνούς βεληνεκούς όπως η Huffington Post UK εντυπωσιάστηκαν από το απαράμιλλο φυσικό κάλλος και την αύρα της Ίου. Οι εκπρόσωποι του προορισμού είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν με έγκριτους δημοσιογράφους που κατά καιρούς αρθρογραφούν σε κορυφαία ΜΜΕ όπως το BBC Gardener, Travel Magazine, Lonely Planet, ενώ συμφώνησαν να διερευνήσουν πρωτότυπη συνέργεια για προβολή σε διεθνείς αεροπορικές εταιρίες.
Στο πλαίσιο της επιτυχημένης και πρωτότυπης εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, παρόντες δήλωσαν στο περίπτερο της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Γιάννης Μαργαρίτης καθώς και επαγγελματίες του προορισμού.
Σημειώνεται πως σημαντική πτυχή της εκθεσιακής δραστηριότητας για τον Δήμο Νάξου αφορούσε στο προγραμματισμό επαγγελματικών συναντήσεων και με ταξιδιωτικούς πράκτορες και σπεσιαλίστες με ειδίκευση στον τουρισμό πολυτελείας, το γαμήλιο τουρισμό, τις δραστηριότητες, από Ευρώπη, Αμερική και Ασία. Οι επαφές θα συνεχίσουν το επόμενο διάστημα με στόχο την αξιοποίηση ευκαιριών και το «χτίσιμο» νέων συνεργασιών.