Η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας συμμετείχε με ιδιαίτερη επιτυχία ως χορηγός/partner στην Β2Β εκδήλωση Travel News Market 2019, που πραγματοποιήθηκε στις 7 Νοεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Στοκχόλμης.
Στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για την προβολή της Ελλάδας ως προορισμού για 365 ημέρες το χρόνο, η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας υλοποιεί από τον Σεπτέμβριο του 2019 εκτεταμένο online και offline διαφημιστικό πρόγραμμα σε όλες τις χώρες ευθύνης της. Η αγορά της Σουηδίας αφορά σημαντικό τμήμα της εκστρατείας, με κύριο στόχο την ενίσχυση των προκρατήσεων για το 2020 αλλά και την προβολή νέων ελληνικών προορισμών για εναλλακτικό-θεματικό τουρισμό.
Το Travel News Market, στο οποίο ο ΕΟΤ συμμετείχε φέτος για τρίτη χρονιά, προσελκύει πάνω από 2.000 επαγγελματίες του κλάδου (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, Experts, Buyers κ.ά) αλλά και εκπροσώπους των ΜΜΕ, που αναζητούν νέους προορισμούς και νέα τουριστικά προϊόντα των δημοφιλέστερων για τους Σκανδιναβούς προορισμών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Στη φετινή διοργάνωση έλαβαν μέρος πάνω από 220 εκθέτες (εθνικοί οργανισμοί τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες κ.ά.), ενώ η εκδήλωση τελούσε υπό την αιγίδα του ANTOR (Association of National Tourism Organizations) Σουηδίας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο αναπληρωτής προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας, κος Παύλος Μούρμας, πραγματοποίησε Β2Β συναντήσεις με εκπροσώπους των TOs TUI, VING, TEMA RESOR και TRAWELL, καθώς και με νέους συνεργάτες όπως τα Πρακτορεία PRIMA TRAVEL (Hiking & Biking), STENA LINE Group, SIGNATUR RESOR, TRAVEL BEYOND και GOINSTYLE (Luxury Tourism), όπου συζητήθηκαν οι προοπτικές συνεργασίας και ένταξης νέων ελληνικών προορισμών στα προγράμματα τους καθώς και η συμμετοχή τους σε ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) στην Ελλάδα εντός του 2020.