Τη νέα υπηρεσία ΒΟΧ, για την παραγγελία φαγητού και καφέ, εγκαινιάζει ο όμιλος ΟΤΕ.
Μέσα από τον BOX app και το box.gr, οι καταναλωτές μπορούν να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, αλλά και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering).
Μέσα από τη νέα υπηρεσία, οι καταναλωτές θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, σε πακέτα ΜΒ από την COSMOTE ή και σε δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.
Οι πελάτες του BOX μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα πανελλαδικά.
«Με φρέσκια εικόνα και εύχρηστο περιβάλλον χρήσης, που εστιάζουν στην προσωποποιημένη αναζήτηση του πελάτη, την ποικιλία στις επιλογές και τη συνεχή επιβράβευση, το BOX έρχεται να αναβαθμίσει την εμπειρία των καταναλωτών και να επαναπροσδιορίσει τις συνήθειες τους στο online food delivery. Στον Όμιλο ΟΤΕ, κοιτώντας μπροστά και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, σχεδιάζουμε και προσφέρουμε υπηρεσίες με νέες δυνατότητες και έξυπνες λύσεις, για να κάνουμε καλύτερη και ευκολότερη την καθημερινότητα των πελατών μας», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.
Στο BOX, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία Desquared, οι καταναλωτές θα βρουν συγκεντρωμένα όλα τα διαθέσιμα εστιατόρια και καφέ της περιοχής τους, το μενού του καταστήματος που τους ενδιαφέρει, πληροφορίες για τον χρόνο παράδοσης και το κόστος της παραγγελίας τους. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με μετρητά στον διανομέα, είτε με χρήση κάρτας (πιστωτικής/χρεωστικής) στο site & το app κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.