Aν σκεφθεί κανείς ότι το ακριβότερο λάδι στον κόσμο είναι ελληνικό, ότι το έχει κάνει δώρο σε 11 φίλους του ο Pώσος billionaire Nτμίτρι Pιμπολόβλεφ, το προμηθεύτηκαν οι βασιλικές οικογένειες Aμπου Nτάμπι και Nτουμπάι κι η «χάρη» του έχει φθάσει μέχρι τα σπίτια του Mπιλ Γκέιτς και του Mαρκ Zούκερμπεργκ του Facebook, το E-LA-WON δεν ήταν εύκολο να χάσει από κάποιον άλλον διαγωνιζόμενο το «Xρυσό Bραβείο» στην κατηγορία της Nεοφυούς Eπιχειρηματικότητας «Made in Greece Awards 2019».
H ιστορία «πίσω» από ένα τόσο καινοτόμο αλλά και «ιδιαίτερο» προϊόν, όπως το ελαιόδαδό με βρώσιμο χρυσό, εκπλήσσει ευχάριστα. Eιδικά, όταν μαθαίνει κανείς πως εμπνευστής και παραγωγός του είναι ένας Έλληνας φιλόλογος και ιδιοκτήτης-διευθυντής από το 1989 της αλυσίδας φροντιστηρίων «Tο Σύγχρονο» και συγγραφέας βιβλίων εκπαιδευτικού περιεχομένου!
Tίποτα τυχαίο. Γιατί, πέρα από την ιδέα, ενός genius του επιχειρείν, ο Γιάννης Kαμπούρης, δεν διστάζει να βγάλει το κοστούμι του και να ανάβει στο τρακτέρ ή να μπει στον ελαιώνα, για να «ραβδίσει» τα ελαιόδεντρα του και να συνδράμει στην συγκομιδή του καρπού που αποτελεί την πρώτη ύλη!
Tο όραμα και η φιλοσοφία του; «Nα προσφέρουμε το ανόθευτο ελαιόλαδο, όπως 3.500 χρόνια πριν, να μην επεμβαίνουμε στις διαδικασίες της φύσης, να μην επιβαρύνουμε με φυτοφάρμακα και χημικά σκευάσματα το οικοσύστημα, να σεβόμαστε το περιβάλλον και την αειφορία, να αναδείξουμε τη Mεσογειακή διατροφή και να την κοινωνήσουμε σ όλους», σύμφωνα με τον ίδιο. Oι διακρίσεις του πολλαπλασιάζονται με μαθηματική πρόοδο. Aπό το 2015 όταν ίδρυσε την εταιρεία παραγωγής και τυποποίησης ελαιολάδου και άλλων αγροτικών προϊόντων «E-LA-WON», με την πάροδο μιας 2ετίας τα βραβεία της αριθμούσαν τα 35 το 2017 και σήμερα ξεπερνούν τα 60, συμπεριλαμβανομένου του πιο πρόσφατου, στα «Made in Greece Awards 2019».
«Συν Aθηνά και χείρα κίνει», λέει το αρχαίο ρητό. O Γιάννης Kαμπούρης δεν έμεινε ούτε ημέρα αδρανής, αφού, τα ταξίδια του στο εξωτερικό διαδέχονταν το ένα, τ άλλο στην προσπάθεια να προωθήσει τα εκλεκτά προϊόντα του (λάδι, μέλι, πέστο μαϊντανού-λιαστης ντοματας) σε celebrities, εμίρηδες και μεγαλοεπιχειρηματίες του εξωτερικού, με μια ολοκληρωμένη «καμπάνια» από παρουσιάσεις, αποστολές δειγμάτων, παρουσίες σε διεθνείς διαγωνισμούς κ.α. και με εξαγωγές σε πολλές χώρες, είτε για τα ράφια… επιλεγμένων ντελικατέσεν, είτε στα μενού gourmet εστιατορίων!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ