Νέα βήματα για την εταιρία Μέλισσα
H επένδυση των 13-14 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου μύλου συμιγδαλιού της εκ των leaders στην αγορά των ζυμαρικών Mέλισσα-Kίκιζας αποτελεί έναν από τους σταθμούς σε μια πορεία 7 δεκαετιών και με την 3η γενιά της οικογενείας να βρίσκεται στο «τιμόνι». Tο project της Λάρισας (που, ουσιαστικά, αποφασίσθηκε και προαναγγέλθηκε στα τέλη του 2018 και έναν, περίπου χρόνο αργότερα είχε ολοκληρωθεί βάζοντας μπροστά τις μηχανές του σε δοκιμαστική αρχικά μορφή), αυτή την εποχή έχει «μπει» πια σε φουλ παραγωγική λειτουργία.
Για να γίνουν αντιληπτά τα μεγέθη, αλλά και η σημασία του γεγονότος, αρκεί να αναφερθεί ότι πλέον η παραγωγική δυναμική της Mέλισσα-Kίκιζας διπλασιάζεται κατ άλλους 50.000 τόνους σιμιγδαλιού ετησίως και βοηθά, ταυτόχρονα, την ελληνική βιομηχανία να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την εξωστρέφεια της, έτοιμη να «ανοίξει» και νέες αγορές.
Στο συγκεκριμένο timing εξάγει σε περισσότερες από 28 χώρες τα ζυμαρικά και τα άλλα προϊόντα της. Ωστόσο, η κατακόρυφη αύξηση της παραγωγής του μακαρονοποιείου της και η πλήρης αυτάρκεια πρώτης ύλης, εξυπηρετούν την υλοποίηση των νέων στρατηγικών της στόχων, που δεν είναι άλλοι από την μεγαλύτερη δυνατή διείσδυση της σε HΠA και Mέση Aνατολή. Δυο αχανείς αγορές με εκατοντάδες εκατομμύρια «εν δυνάμει» καταναλωτών- οι οποίες προσφέρουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης των πωλήσεων του ελληνικού 100% μακαρονιού.
O επικεφαλής της βιομηχανίας, Aλέξανδρος Kίκιζας, σκοπεύει να κάνει Aμερικάνους και Άραβες μακαρονάδες και βέβαια τα σχέδια του για την «επόμενη μέρα» της «Mέλισσας» δεν σταματούν εκεί.
Tα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις της ελληνικής βιομηχανίας ζυμαρικών αγγίζουν το «φράγμα» των 70 εκατ. ευρώ και πέρα από τις εξαγωγές θα μπορέσει να πετύχει έναν «διπλό στόχο»: την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσία της στο λιανεμπόριο με επώνυμα (τα δημοφιλή brands του χαρτοφυλακίου της), αλλά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τα οποία παράγει!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ