Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΚΠΟΙΖΩ
Τις τελευταίες εβδομάδες, η ΕΚΠΟΙΖΩ και τα λοιπά μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών – Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” έχουν καταγράψει πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, σχετικά με τις πιέσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες, καθώς και εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων.
Οι εταιρίες αυτές, ακόμα και στις δύσκολες αυτές ημέρες εν μέσω της πανδημίας, τους ενοχλούν προκειμένου να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κτλ. Οι οχλήσεις αυτές εξακολουθούν, παρά το γεγονός ότι ήδη ο αρμόδιος Υπουργός Ανάπτυξης έχει εκφράσει ότι “δεν νοούνται ενοχλήσεις, σε τέτοια περίοδο, για χρέη”.
Σημειώνεται δε ότι τα τελευταία μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση δεν περιλαμβάνουν παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης στην πλατφόρμα για την προστασία της κύριας κατοικίας, ενώ ασάφεια υπάρχει ως προς το ποιοί δικαιούνται τελικά την αναστολή των δόσεων των οφειλών τους. Επομένως, οι δανειολήπτες βρίσκονται ακόμα σε στάση αναμονής και σε κατάσταση αβεβαιότητας.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ ζητά την άμεση παρέμβαση της κυβέρνησης, ώστε να προχωρήσει στην απόλυτη απαγόρευση οχλήσεων από τις εν λόγω εταιρείες και να επιβάλει παραδειγματικά διοικητικές κυρώσεις σε όποια εταιρία δε συμμορφωθεί.
Τέλος η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταναλωτές να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις εισπρακτικές, δικηγορικές και εταιρείες διαχείρισης .