Καμπάνια ευαισθητοποίησης, με στόχο να παρακινήσει όλους τους συντελεστές της αγοράς να επενδύσουν και σε ελληνικά digital μέσα, ώστε να στηρίξουν ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας μέσα στην κρίση που προκαλεί η πανδημία του κορονοϊού, λανσάρει ο IAB Hellas (Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), που αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing.
“Σήμερα είναι περισσότερο απαραίτητη από ποτέ η ανεξάρτητη βιομηχανία ΜΜΕ που παράγει ποιοτική δημοσιογραφία”, αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. “Μια πιθανή μείωση της δαπάνης θα υπονόμευε σημαντικά την πιο κρίσιμη πηγή εσόδων σε ένα ζωτικό μέρος της κοινωνίας μας μειώνοντας τη δυνατότητα για μια ποιοτική, αξιόπιστη και έγκυρη ενημέρωση ενός κοινού που βομβαρδίζεται από fakenews και αδιασταύρωτες πληροφορίες”, επισημαίνεται.
Ο IAΒ Hellas ενθαρρύνει την στήριξη των online Μέσων που από από τη μία,
έχοντας όλα τα εχέγγυα ποιοτικής, άμεσης και έγκυρης δημοσιογραφίας, αυξάνουν τη διείσδυσή τους στα κοινά αυτήν την περίοδο, από την άλλη, έχοντας τη διαφήμιση ως μοναδική πηγή εσόδων, πλήττονται ιδιαίτερα από την κρίση.
Μια στήριξη με πολλαπλάσια ανταποδοτικά οφέλη για τα brands , καθώς η εμπειρία έχει καταδείξει ότι όσοι διαφημιζόμενοι υιοθέτησαν στρατηγική επικοινωνιακής αφάνειας, το πλήρωσαν ακριβά την εποχή της ανάκαμψης και η επίπτωση στην οικονομία είναι πολλαπλάσια και μακροπρόθεσμη.
Σημειώνεται ότι την καμπάνια επιμελήθηκε pro-bono η McCann Athens.