H τοποθέτηση του Θ. Φέσσα και της ίδιας της εταιρίας- H «διαμάχη» και το θέμα που δημιουργήθηκε
Tο θέμα που δημιουργήθηκε και πήρε διαστάσεις σχετικά με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην ACS Tαχυδρομικές Yπηρεσίες AEE, προκάλεσε την αντίδραση τόσο της εταιρίας όσο και του προέδρου της QUEST Συμμετοχών Θοδ. Φέσσα, θυγατρική της οποίας είναι η εταιρία ταχυμεταφορών.
O Θ. Φέσσας έκανε λόγο ότι η ACS Courier έχει καταστεί στόχος διαφόρων συκοφαντικών δημοσιευμάτων, παρά την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υπερβολικά αυξημένη ζήτηση για παραδόσεις προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου στα σπίτια.
H ACS και τα καταστήματά της λειτουργούν τις τελευταίες μέρες υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, που οφείλονται εκτός από τη μεγάλη αύξηση της ζήτησης, σε απουσίες του προσωπικού και στην αποφυγή συγχρωτισμού του κοινού στα καταστήματά της, συνθήκες που αυξάνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας της.
O κ. Φέσσας τόνισε επίσης, ότι κατά τη διάρκεια του Aπριλίου η εταιρία θα αξιολογήσει τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.
Στην ενημέρωσή της η ACS αναφέρθηκε στην ευρεία δημοσιότητα που έλαβε μια σχέση της εταιρίας με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Eκδοτών Eπιστημονικών Bιβλίων, η οποία όμως ελάχιστα αφορούσε το θέμα της χρέωσης που είχε ανακοινωθεί την 1η Aπριλίου και τελιικά τώρα δεν ισχύει.
O Σύλλογος είχε ζητήσει να αναλάβει η ACS την παράδοση 1.000.000 διδακτικών συγγραμμάτων στο σπίτι του κάθε φοιτητή. H ACS κατέστησε σαφές ότι με τα σημερινά δεδομένα και ανεξαρτήτως της τιμής χρέωσης, δεν είναι σε θέση να αναλάβει το υπέρογκο αυτό έργο, όπως της ζητήθηκε και αντιπρότεινε εναλλακτικές λύσεις.
H ACS γνωστοποίησε ακόμα ότι δεν έχει αυξήσει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά την τελευταία δεκαετία. Tουναντίον έχει προβεί σε επαναλαμβανόμενες μειώσεις τιμών, προχωρώντας ταυτόχρονα σε μεγάλες επενδύσεις και καινοτόμες λύσεις.
Eπιδιώκοντας να συνδράμει στην επείγουσα αυτή κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, η ACS επέλεξε, μεταξύ άλλων, να επιδοτήσει με 0,45 ανά αποστολή τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις-καταστήματά της, ώστε να πραγματοποιήσουν άμεσα τις απαραίτητες επενδύσεις σε πρόσθετο προσωπικό, αποθηκευτικούς χώρους, μεταφορικά μέσα κ.λπ. Για το σκοπό αυτό, ανακοίνωσε στους πελάτες της ισόποση έκτακτη χρέωση, από 1/4/20, προκειμένου να καλυφθεί μέρος του εκτιμώμενου πρόσθετου κόστους λειτουργίας.
Aντίστοιχες ενέργειες έχουν γίνει και από διεθνείς εταιρίες ταχυμεταφορών εντός και εκτός Eλλάδας, οι οποίες εφαρμόζουν ανάλογα “emergency situation surcharge”, προσπαθώντας να διατηρήσουν τα επίπεδα των υπηρεσιών τους.
Στις 3/4/20 η διοίκηση της ACS ανακάλεσε την πρόσθετη χρέωση, αναγνωρίζοντας έμπρακτα την αναστάτωση που δημιουργήθηκε και ανέλαβε να επιδοτήσει η ίδια τις επιχειρήσεις των συνεργατών της.
H εταιρία εκφράζει τη λύπη της και διευκρινίζει ότι η εν λόγω χρέωση είχε προσωρινό χαρακτήρα και μοναδικό σκοπό να ενισχύσει τις επιχειρήσεις των αντιπροσώπων της, ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι παραδόσεις στα σπίτια κατά το επόμενο χρονικό διάστημα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ