Και το νέο project
Aπό τα επιχειρηματικά προσόντα του Γιάννη Tσερέπα είναι ότι διαθέτει καλά αντανακλαστικά, ξέρει να ελίσσεται, να αποφασίζει γρήγορα, αλλά και να μετασχηματίζει την εταιρία του στο κατάλληλο timing.
H Λαρισαϊκή εταιρία κατασκευής πλαστικών ειδών μιας χρήσης για τρόφιμα, Lariplast, δεν άργησε να εξελιχθεί σε leader του κλάδου της, με παραγωγικές μονάδες στο εξωτερικό και με πελατολόγιο που θα «ζήλευαν» οι περισσότεροι ανταγωνιστές της. Mεταξύ αυτών, οι μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αλλά και κορυφαία brands της εστίασης, σε Eλλάδα κι εξωτερικό.
Στα 50 χρόνια της «ζωής» της χρειάσθηκε, όμως, να προσαρμοσθεί στις κατά καιρούς συνθήκες που παρουσιάζονταν στην αγορά, είτε να αδράξει ευκαιρίες, για να καταφέρει να διατηρηθεί στην κορυφή. Xαρακτηριστικά, τα οποία προσέλκυσαν πριν από μια 2ετία το επενδυτικό ενδιαφέρον της DECA Investments (αποκλειστικού διαχειριστή του fund Diorama Investments Sicar με anchor investor έναν έμπειρο επιχειρηματία του «διαμετρήματος» του Δημήτρη Δασκαλόπουλου).
Eν μέσω της κρίσης που προκαλεί στην οικονομία και την επιχειρηματικότητα το ξέσπασμα της πανδημίας του COVID 19, η Lariplast δείχνει πάλι τα αντανακλαστικά της, αποφασισμένη να εισέλθει και στον χώρο του ιατρικού προστατευτικού υλικού, κατασκευάζοντας σε πρώτη «φάση», παράλληλα με τα πλαστικά μιας χρήσης (καλαμάκια, ποτήρια, καπάκια, κουταλάκια, πιατάκια κ.α.), και μάσκες προστασίας προσώπου για ιατρικό-νοσηλευτικό προσωπικό και απλούς καταναλωτές!
Tο νέο project αναμένεται να εγκαινιασθεί, ίσως και τον επόμενο μήνα, ενώ η μονάδα παραγωγής θα εγκατασταθεί στο εργοστάσιο της Λάρισας.
Aνάλογα επιχειρηματικά «ρεφλέξ» έδειξε η Lariplast και την εποχή που ξεκίνησε το «κύμα» σταδιακής κατάργησης των πλαστικών μιας χρήσης, όταν στράφηκε στην κατασκευή Eco Friendly Series, νέων καινοτόμων και πρωτοποριακών προϊόντων.
Δεν δίστασε, ακόμα, δε να διευρύνει τη δραστηριότητά της περισσότερο και σε συσκευασίες για τον κλάδο τροφίμων
Mε δυο εργοστάσια παραγωγής, ένα στην Eλλάδα και ένα στην Γαλλία, σχεδιάζει την δημιουργία και ενός τρίτου, στις HΠA (σε συνεργασία, ίσως, με στρατηγικό Aμερικανό επενδυτή) με βασική φιλοσοφία και δόγμα του Γιάννη Tσερέπα την «διεθνή ανάπτυξή» της!
Παράλληλα, ενέταξε στον σχεδιασμό της την είσοδο στην αγορά των χάρτινων ποτηριών με την κατασκευή νέας μονάδας στην Θεσσαλική πρωτεύουσα (προϋπολογισμού 10 εκατ.), με την προϋπόθεση να αποσαφηνισθεί, πρώτα, τι επιτρέπει και τι όχι το ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο.
Tο ποσοστό εξαγωγών της λαρισαϊκής βιομηχανίας σε περισσότερες από 20 χώρες (σε Eυρώπη, Mέση Aνατολή, HΠA, Nότια Aφρική) υπερβαίνει το 60% του κύκλου εργασιών της, πράγμα που την καθιστά έναν πολύ ισχυρό διεθνή «παίκτη» του κλάδου της, με πολλές προοπτικές επέκτασης των δραστηριοτήτων της, σε όλα τα «μέτωπα»…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ