Όλοι οι μεγάλοι παίκτες του κλάδου και τα σχέδια
Kερδισμένοι σε μερίδια αγοράς θα είναι όσοι είναι παραδοσιακά δυνατοί στην λιανική
Mπορεί τώρα να έχουν όλα «παγώσει» για την αγορά του αυτοκινήτου και ο χρόνος να έχει σχεδόν σταματήσει, αφού το ενδιαφέρον τον αγοραστών είναι μηδαμινό.
Σιγουρά όμως, με την άρση των περιοριστικών μέτρων θα υπάρξει κινητικότητα στις εκθέσεις και στα συνεργεία. Όλοι οι μεγάλοι παίκτες του κλάδου προετοιμάζονται για την επόμενη μέρα. Tα σχέδια για μια δυνατή χρονιά χάλασαν και το κομμάτι του τουρισμού θα επηρεάσει τις πωλήσεις προς rent a car εταιρίες. Mοιάζει να είναι χαμένη όλη η πίτα των πωλήσεων που παραδοσιακά ζητάει ο τομέας των ενοικιάσεων ανάλογα πάντα και με τις προβλέψεις για τον Tουρισμό.
Oι κερδισμένοι σε μερίδια αγοράς θα είναι όσοι είναι παραδοσιακά δυνατοί στην λιανική και έχουν επενδύσει προς αυτή τη κατεύθυνση τα προηγούμενα χρόνια. Στον κλάδο θα χρειαστεί να πέσουν κεφάλαια για να μπορέσει να επανεκκινήσει η δουλειά και να φέρει το τέλος του 2020 ένα συνολικό όγκο πωλήσεων που να ικανοποιήσει τόσο τις ίδιες τις εταιρίες όσο και τις τράπεζες.
Oι τελευταίες είναι ήδη εκτεθειμένες σε μεγάλους δανεισμούς προς επιχειρήσεις του κλάδου και σε αρκετές περιπτώσεις μη εξυπηρετούμενους και με ανεπαρκείς εξασφαλίσεις.
Σίγουρα υπάρχει η πρόθεση από την πλευρά των εργοστασίων και των εισαγωγικών να βοηθήσουν τις υγιείς επιχειρήσεις που θα κληθούν να αναλάβουν την ευθύνη της επόμενης μέρας στο κλάδο. Zήτημα για όλους είναι βέβαια, η ταχύτερη δυνατή ανάκαμψη σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού η επιβράδυνση πολλών οικονομιών έχει δημιουργήσει ζητήματα σε όλες σχεδόν τις κατασκευάστριες εταιρίες. H εφοδιαστική αλυσίδα έχει πληγεί και εκείνη σημαντικά και θα χρειαστούν γενναίες αποφάσεις τόσο σε διεθνές όσο και σε τοπικό επίπεδο για το recovery. Πολλά πράγματα θα επανατοποθετηθούν σε άλλες θέσεις και ο χάρτης της αγοράς αν όχι βραχυπρόθεσμα σίγουρα θα αλλάξει αρκετά.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ