Με την δωρεάν προσφορά της δικιάς της πλατφόρμας “Google Meet” ετοιμάζεται η Google να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο από την πίττα του ανταγωνισμού στο στο ταχέα αναπτυσσόμενο πεδίο των τηλεδιασκέψεων.
Φιλοδοξία του τεχνολογικού κολοσσού είναι το Google Meet γίνεται ένα ακόμα εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους όσοι θέλουν να επιδοθούν στην τηλεργασία, εν μέσω της πανδημίας που έχει συγκλονίσει τον πλανήτη. Παράλληλα, να ανταγωνιστεί τον μέχρι σήμερα κυρίαρχο της κατηγορίας που ακούει στο όνομα Zoom και αριθμεί πλέον 300 εκατομμύρια ενεργούς συνδρομητές ημερησίως σε παγκόσμιο επίπεδο.
Έως τώρα το Meet ήταν διαθέσιμο μόνο ως μέρος του G Suite, μιας υπηρεσίας συνεργασίας και παραγωγικότητας για επιχειρήσεις, οργανισμούς και σχολεία. Πλέον, το Meet θα διατίθεται δωρεάν στο διαδίκτυο στη διεύθυνση meet.google.com, καθώς επίσης μέσω εφαρμογών για κινητά με σύστημα iOS ή Android.
Αυτή τη στιγμή το Google Meet έχει 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά, ενώ το Microsoft Teams έχει 44 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε ημερήσια βάση. Ένα στοιχείο στο οποίο βασίζεται η Google για να επενδύσει περαιτέρω στο Meets, είναι η ευρεία αποδοχή που φέρεται να έχει στον επιχειρηματικό κόσμο, αφού ήταν κομμάτι του επιχειρηματικού πακέτου που προσέφερε το G Suite.
Η πλατφόσρμα της Google υποστηρίζει τηλεδιασκέψεις έως 100 ατόμων, επιτρέπει την έναρξη και τη συμμετοχή σε ομαδικές συνομιλίες απευθείας από το Google Calendar και εμφανίζει υπότιτλους σε πραγματικό χρόνο. Δεν επιτρέπει την χρήση από ανώνυμους χρήστες για αυτό και προϋοθέτει λογαριασμό gmail. Η δωρεάν πρόσβαση σε όλους τους χρήστες έρχεται με περιορισμό στη διάρκεια κάθε τηλεδιάσκεψης στα 60 λεπτά, αλλά αυτό θα ισχύσει από τις 30 Σεπτεμβρίου 2020 και έπειτα. Μέχρι τότε, δεν υπάρχει κανένα όριο.
Το άνοιγμα σε ένα ευρύτερο κοινό αποτελεί ένα στοίχημα που αναμένεται να κερδηθεί από την Google, αλλά δεν πρέπει κανείς να παραβλέπει το γεγονός ότι η στιγμή είναι κατάλληλη για τέτοιες κινήσεις ενίσχυσης μίας πλατφόρμας που βοηθά την εκτέλεση σημαντικών εργασιών με απομακρυσμένο τρόπο. Οι αναλυτές της αγοράς, πάντως, θεωρούν ότι αναμένεται να ενταθεί ο ανταγωνισμός σε αυτό το πεδίο στο άμεσο μέλλον, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείει κανείς το ενδεχόμενο να μπουν στο παιχνίδι και άλλα ηχηρά ονόματα, εκτός από την Google.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τη Google, από τον Ιανουάριο και μετά η χρήση του Meet έχει αυξηθεί κατά 30 φορές, έχοντας περισσότερους από τρία εκατομμύρια νέους χρήστες κάθε μέρα.