Στροφή στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για καθημερινή ενημέρωσησε σχέση με τα τηλεοπτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας καταγράφει σε σχέση με την εποχή του Κορονοϊού, έρευνα του Τμήματος ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Συγκεκριμένα, οι ιστοσελίδες αποτελούν ανελλιπή καθημερινή συνήθεια για το 63% των συμμετεχόντων της έρευνας και στην περίπτωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το 57% των ερωτώμενων. Σημαντικό επίσης μέρος του δείγματος (31%) δηλώνει καθημερινή, αν όχι πιο περιστασιακή, προτίμηση στις τηλεοπτικές ειδήσεις των εθνικής εμβέλειας καναλιών.
Αντιθέτως, οι ερωτώμενοι σε μεγάλο ποσοστό (85%) φαίνεται να απορρίπτουν για την ενημέρωσή τους τις εφημερίδες σε έντυπη μορφή όπως και τις τηλεοπτικές ειδήσεις των μικρών καναλιών. Μικρότερη των εντύπων, αλλά χαρακτηριστική, επίσης, είναι η συγκρατημένη προσφυγή των ερωτώμενων της έρευνας στο ραδιόφωνο ως πηγή ενημέρωσης σχετικά με την πανδημία (14% το επιλέγει 1-2 φορές την εβδομάδα, 13% καθημερινά ανελλιπώς και 10% 3-4 φορές την εβδομάδα, ωστόσο 39% δεν το επιλέγει ποτέ και 24% σχεδόν ποτέ).
Ως ιδιάζουσα περίπτωση κρίνεται αυτή των ιστολογίων (blogs) ενημερωτικού χαρακτήρα. Για αυτά το κοινό εκφράζει διαφορετικές προτιμήσεις με σχεδόν ισομερή τρόπο (25% τα παρακολουθεί καθημερινά ανελλιπώς, 16% τα επισκέπτεται 3-4 φορές την εβδομάδα, 17% 1-2 φορές την εβδομάδα, ενώ το 21% δεν τα επιλέγει σχεδόν ποτέ κι άλλο 21% δεν τα επιλέγει ποτέ).
Σημειώνεται ότι στην έρευνα συμμετείχαν 2.525 άτομα σε διάστημα τριών περίπου εβδομάδων (29 Μαρτίου – 23 Απριλίου 2020) και πραγματοποιήθηκε από το Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών του Τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.