Το πρώτο αισιόδοξο μήνυμα στους φίλους και αυριανούς επισκέπτες της με τοπικές συνταγές από την πλούσια γαστρονομία του νησιού στέλνει με video η Αμοργός, στρέφοντας το βλέμμα της στην επόμενη μέρα για την τουριστική βιομηχανία.
Δημιουργός του Video η κυρία Ειρήνη Γιαννακοπούλου, ξενοδόχος και Δημοτική Σύμβουλος που μαγειρεύει με φόντο το κυκλαδίτικο τοπίο. Η Αμοργιανή μαγειρική θα “ταξιδέψει” στο εξωτερικό με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του “GREECE FROM HOME” και μέσω των γραφείων του ΕΟΤ και των διεθνών διασυνδέσεων με δημοσιογράφους και bloggers.
“Παραμένουμε ασφαλείς – δηλώνει ο Δήμαρχος κ. Λευτέρης Καραϊσκος – αλλά ετοιμαζόμαστε, ταυτόχρονα, για την καλοκαιρινή περίοδο που προσβλέπουμε να λειτουργήσει κατά το δυνατόν καλύτερα “επενδύοντας” στους φανατικούς επισκέπτες μας αλλά και σε όσους θέλουν να γνωρίσουν το νησί μας και να απολαύσουν την ηρεμία του που ειδικά αυτό τον καιρό την έχουν όλοι ανάγκη”.
Η Τουριστική Επιτροπή με τη σύμπραξη της MTC GROUP εταιρίας συμβούλων του Δήμου επεξεργάζεται σχέδιο στρατηγικής σε μεσοπρόθεσμο διάστημα, το οποίο θα τεθεί σύντομα σε δημόσια διαβούλευση ώστε να οριστικοποιηθεί πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου, ενώ, παράλληλα, σε μεσοπρόθεσμο στάδιο, μελετώνται τα βήματα που πρέπει να γίνουν για την αποτελεσματικότερη προσέγγιση των αγορών, με πρώτη εκείνη του εσωτερικού τουρισμού.
“Αξιοποιήσαμε το διάστημα της αναγκαστικής απομόνωσης ώστε να έχουμε έτοιμα τα εφόδια για την εξόρμησή μας με στόχο να μετριάσουμε κατά το δυνατόν τις αρνητικές επιπτώσεις της εφετινής τουριστικής χρονιάς όπως προοινονίζεται για την Ελλάδα αλλά και όλο τον κόσμο”, δηλώνει η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Πόπη Δεσποτίδη
“Πραγματοποιήσαμε τηλεδιάσκεψη της Τουριστικής Επιτροπής και παραμένουμε σε σχεδόν καθημερινή επαφή με τα μέλη και τον σύμβουλο του Δήμου επικαιροποιώντας κάθε νέο στοιχείο που προκύπτει ώστε να προσαρμοζόμαστε στις τάσεις που διαμορφώνονται, γνωρίζοντας ότι, τουλάχιστον, το εφετινό τοπίο της διεθνούς ταξιδιωτικής κίνησης θα είναι διαφορετικό και, επομένως, είναι ανάγκη να αναπροσαρμόσουμε τις πάγιες τακτικές προώθησης που εφαρμόζαμε μέχρι σήμερα”, πρόσθεσε.