Στο πλαίσιο των σχεδίων μείωσης του κόστους η Renault ετοιμάζεται να μειώσει ουσιαστικά τη γκάμα των οχημάτων της, σύμφωνα με δηλώσεις στο Reuters 4 πηγών από την αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Renault πρόκειται να αποσύρει γνωστά αλλά προβληματικά μοντέλα όπως τα Espiv minivans.
Μείωση κόστους κατά 2 δισ. ευρώ
Η εταιρεία, συγκλονισμένη από την πτώση του κάποτε CEO της Carlos Ghosn και από τις αποτυχίες στις κύριες αγορές της, αναμένεται στο τέλος του μήνα να δώσει λεπτομέρειες για το πώς σκοπεύει να μειώσει το κόστος κατά 2 δισεκατομμύρια ευρώ (2,16 δισεκατομμύρια δολάρια) για τα επόμενα τρία χρόνια.
Αυτό θα συμπίπτει με τη στρατηγική ενημέρωση του ιαπωνικού συνεργάτη Nissan, η οποία θα γίνει στις 28 Μαΐου και η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει μια απόσυρση από την Ευρώπη και αλλού για να επικεντρωθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Κίνα και την Ιαπωνία.
«Κόβονται» Espace, Scenic και Talisman
«Το έργο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί εντελώς, αλλά το Espace, το (compact minivan) Scenic και το μεγάλο sedan Talisman θα πρέπει να θεωρηθούν ήδη διαλυμένα από το μελλοντικό πρόγραμμα προϊόντων, είναι σχεδόν δεδομένο ότι αυτά τα μοντέλα θα σταματήσουν», ανέφεραν οι πηγές.
«Με λίγα λόγια, λιγότερα μίνι βαν και σεντάν και εστίαση σε crossover και SUV», πρόσθεσε η πηγή.
Η εταιρεία είχε ήδη ξεκινήσει μια αναθεώρηση των σειρών της το 2009, αλλά εξακολουθεί να έχει μεταξύ 45 και 50 μοντέλων στον κατάλογό της, με τη δική της μάρκα, καθώς και Dacia, RSM, Lada και Alpine.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ανήκει κατά 15% στο γαλλικό κράτος, διαπραγματεύεται ένα πακέτο βοήθειας ύψους 4-5 δισεκατομμυρίων ευρώ με την κυβέρνηση για να αντέξει τον αντίκτυπο της πτώσης των πωλήσεων και της παραγωγής λόγω της πανδημίας.