Η Accor, ηγέτιδα δύναμη διεθνώς στον κλάδο της φιλοξενίας, και η AXA, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των ασφαλίσεων, ανακοινώνουν μια καινοτόμα στρατηγική συνεργασία ώστε να παρέχουν ιατρική υποστήριξη στους επισκέπτες των 5.000 ξενοδοχείων της Αccor σε όλο τον κόσμο.
Από τον Ιούλιο του 2020, η εν λόγω συνέργεια θα επιτρέψει στους φιλοξενούμενους της Accor να επωφεληθούν από ένα υψηλότατο επίπεδο φροντίδας χάρη στις εξειδικευμένες ιατρικές λύσεις της AXA Partners, τον διεθνή φορέα της AXA που ειδικεύεται σε υπηρεσίες βοήθειας, ασφάλιση ταξιδιού και πιστώσεων.
Πρώτα και κύρια, οι επισκέπτες της Accor θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση των πιο πρόσφατων καινοτομιών της AXA στην τηλεϊατρική μέσω των δωρεάν ιατρικών τηλε-διαβουλεύσεων. Θα έχουν επίσης πρόσβαση στα εκτεταμένα ιατρικά δίκτυα της AXA με δεκάδες χιλιάδες πιστοποιημένους επαγγελματίες υγείας. Αυτό θα επιτρέπει στα ξενοδοχεία της Accor σε 110 προορισμούς σε όλο τον κόσμο, να καθοδηγούν και να παραπέμπουν τους πελάτες τους στοχευμένα, ανάλογα, για παράδειγμα, με τη μητρική τους γλώσσα ή την ειδικότητα που αναζητούν.
Καθώς η Αccor προετοιμάζεται για την ανάκαμψη από την κρίση του κορωνοΐου Covid-19, αυτή η μοναδική ιατρική παροχή συμπληρώνει το συνολικό πλάνο του Ομίλου για την επόμενη ημέρα και αποτελεί μέρος των ενισχυμένων πρωτοκόλλων υγείας και πρόληψης που εφαρμόζει μέσω του ALLSAFE Cleanliness προγράμματος, εν αναμονή της σταδιακής επαναλειτουργίας των ξενοδοχείων του σε διαφορετικά σημεία του κόσμου.
Για την ΑΧΑ η εν λόγω συνεργασία αποτελεί μια ξεχωριστή ευκαιρία να ενδυναμώσει τη στρατηγική της “Payer to Partner”, η οποία στοχεύει στην παροχή καινοτόμων υπηρεσιών στους πελάτες της, ιδίως στον κλάδο της υγείας, έναν από τους τομείς ανάπτυξης του προγράμματός της “Ambition 2020”.
“Η φιλοξενία, η προστασία και η φροντίδα των άλλων αποτελεί την καρδιά της δραστηριότητάς μας και του ποιοι είμαστε ως ξενοδόχοι. Αυτή η ξεχωριστή συνεργασία με την ΑΧΑ, την οποία επεξεργαζόμαστε εδώ και αρκετούς μήνες αποκτά ακόμα περισσότερο νόημα στη σημερινή συγκυρία. Σε ένα ολοένα και πιο περίπλοκο περιβάλλον, τα 300.000 μέλη του προσωπικού μας θα μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες μας και να εγγυηθούν την ασφάλειά τους κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, μετατρέποντας τα ξενοδοχεία μας σε “καταφύγια”. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία σε συνδυασμό με τα ενισχυμένα υγειονομικά πρωτόκολλα ALLSAFE, θα αποτελέσουν το κλειδί για να ανακαλύψει κανείς εκ νέου την αγάπη για το ταξίδι στις 5.000 ιδιοκτησίες της Accor σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Sébastien Bazin, Πρόεδρος και CEO της Accor.
“Φιλοδοξία της AXA αποτελεί να εξελιχθεί από καταθέτη σε συνεργάτη των πελατών της, παρέχοντάς τους καινοτόμες λύσεις στον τομέα της υγείας. Αυτός είναι και ο λόγος που η AXA έχει αναδειχθεί τον τελευταίο χρόνο παγκόσμιος ηγέτης σε λύσεις τηλεϊατρικής. Η συνεργασία με την Accor, ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας, αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τη διεύρυνση της πρόσβασης ακόμα περισσότερων ανθρώπων στην εξειδίκευση και τις υπηρεσίες μας τον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Καθώς βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια άνευ προηγουμένου υγειονομική κρίση εξαιτίας του κορονοϊού Covid-19, η φιλοδοξία αυτή δεν ήταν ποτέ πιο επίκαιρη”, ανέφερε ο Thomas Buberl, CEO της AXA.