Ο Δήμος Κηθύρων ενέκρινε πρόσφατα το νέο πρόγραμμα τουριστικής του προβολής που επικεντρώνεται στην εγχώρια τουριστική αγορά, λόγω των προβλημάτων στον τουριστικό κλάδο λόγω του κορωνοϊού.
Συγκεκριμένα, ο Δήμος θα προβεί φέτος σε ραδιοφωνική, τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή του νησιού, συνολικού προϋπολογισμού 22.000 με το ΦΠΑ, με κύριο στόχο τον Ελληνικό τουρισμό και τον Έλληνα επισκέπτη.
Στην εν λόγω τουριστική προβολή περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εξής:
-Ραδιοφωνική προβολή μέσω σποτ διάρκειας 40 δευτερολέπτων, κυρίως στην Κρήτη και στην Πελοπόννησο, δύο περιοχές οι οποίες βρίσκονται κοντά στα Κύθηρα, έχουν κοινά χαρακτηριστικά με το νησί και παραδοσιακά το τροφοδοτούν με καλοκαιρινούς επισκέπτες, καθώς και στην Αττική η οποία συγκεντρώνει πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων που ακούν ραδιόφωνο. Η προβολή αυτή θα στοχεύσει στους μήνες, Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο.
-Τηλεοπτική προβολή μέσω σποτ, συνεντεύξεων και αφιερωμάτων στα Κύθηρα, από την 1ηΙουνίου έως και τον Σεπτέμβριο, σε τηλεοπτικά κανάλια τα οποία διαθέτουν πανελλαδική εμβέλεια.
-Διαδικτυακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και Instagram, η οποία θα πραγματοποιηθεί το χρονικό διάστημα από 1η Ιουνίου έως 20 Σεπτεμβρίου και θα οδηγεί τον θεατή στα βίντεο των Κυθήρων, καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα του δήμου.
-Στοχευμένη διαδικτυακή προβολή με μορφή διαφήμισης τύπου banner σε ειδησεογραφικά και ενημερωτικά sites στην Ελλάδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί για το ίδιο ως άνω χρονικό διάστημα.
-Προβολή σε ποικίλα έντυπα, τουριστικού και κοινωνικού χαρακτήρα, τα οποία κυκλοφορούν σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.