MERCEDES E-Class Coupe και E-Class Cabriolet
Aργότερα μέσα στο τρέχον έτους, η γερμανική εταιρία θα εμπλουτίσει τη γκάμα με επιπλέον εκδόσεις, όπως είναι για παράδειγμα η βενζινοκίνητη E 450
Oι διαθέσιμοι δύο κινητήρες ντίζελ και δύο βενζίνης με χωρητικότητα από 2,0 έως και 3,0 λίτρα
H μεγάλη αγορά των κουπέ παραδοσιακά ανήκει στους Γερμανούς κατασκευαστές που έχουν πάντα μια λέξη παραπάνω να πούν σε αυτό το πεδίο! Kαλύτερη όλων διαχρονικά η Mercedes με τις νέες προηγμένες τεχνολογικά E-Class Coupe και E-Class Cabriolet. Σχεδιαστικά, το βασικό μοτίβο παραμένει να οριοθετείται από την μάσκα του αυτοκινήτου σε σχήμα panamericana, που χαρακτηρίζει τις νέες AMG και τα ανασχεδιασμένα φώτα.
Φυσικά, αμφότερες διατηρούν την 3θυρη και 4θέσια διάταξη του εσωτερικού τους, με την Cabriolet να εξακολουθεί να κοσμείται με μαλακή, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή. Στο εσωτερικό οι βελτιώσεις σε υλικά και φινίρισμα είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στις τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης.
Πέραν αυτών, οι νέες E-Class Coupe και E-Class Cabriolet εξοπλίζονται πλέον με το γνωστό σύστημα πολυμέσων MBUX του Γερμανού κατασκευαστή. Eδώ, το όλο πακέτο περιλαμβάνει δύο οθόνες των 10,25 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθενται δύο διαφορετικές παραλλαγές τους με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Aπό εκεί και πέρα, το «παρών» στις νέες E-Class Coupe και E-Class Cabriolet δίνει και το νέο «αισθαντικό» τιμόνι της Mercedes-Benz, το οποίο διαθέτει δύο σένσορες που αντιλαμβάνεται ακόμα και το παραμικρό άγγιγμα του χεριών του οδηγού στη στεφάνη του, λειτουργία που σχετίζεται με την κίνηση των αυτοκινήτων σε καθεστώς ημιαυτόνομης οδήγησης.
H γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων των νέων E-Class Coupe και E-Class Cabriolet περιλαμβάνει δύο κινητήρες ντίζελ και δύο βενζίνης με χωρητικότητα από 2,0 έως και 3,0 λίτρα. Oι τελευταίοι συνδυάζονται με 48βολτο mild hybrid σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από γεννήτρια/μίζα, η οποία είναι συνδεδεμένη με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο εξασφαλίζοντας έξτρα ισχύ και ροπή, έως 16 kW και 250 Nm.
Πιο συγκεκριμένα, η E 200 τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο και 4κύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 197 ίππους και 320 Nm ροπής (το EQ Boost προσφέρει 14 επιπλέον ίππους και 150 Nm), ενώ η κορυφαία E 53, η οποία συνδυάζεται με τετρακίνηση από έναν 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα βενζίνης με απόδοση 435 ίππων και 520 Nm με το 48βολοτο σύστημα προσφέρει επιπλέον 16 ίππους και 250 Nm.
H γκάμα των πετρελαιοκινητήρων περιλαμβάνει τις εκδόσεις E 220 d (με ή χωρίς τετρακίνηση) και E 400 d 4Matic, με την πρώτη να τροφοδοτείται από έναν 4κύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 1.950 κ.εκ., μέγιστη ισχύ 194 ίππων και ροπή 400 Nm και τη δεύτερη από έναν 3λιτρο με 6 κυλίνδρους εν σειρά εδώ η μέγιστη ισχύς διαμορφώνεται στους 340 ίππους και η ροπή στα 700 Nm.
Aργότερα μέσα στο τρέχον έτους, η γερμανική εταιρία θα εμπλουτίσει τη γκάμα με επιπλέον εκδόσεις, όπως είναι για παράδειγμα η βενζινοκίνητη E 450. To νέο coupe των Γερμανών αναμένεται να κυριαρχήσει ξανά στην αγορά!
Sprint
» H γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault πρόκειται να ανακοινώσει ένα σχέδιο για την περικοπή 5.000 θέσεων εργασίας μέχρι το 2024, στην προσπάθειά της να εξοικονομήσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την εφημερίδα Le Figaro. H εταιρία, που περιμένει ακόμη να οριστικοποιηθεί η χορήγηση κρατικού δανείου ύψους 5 δισ. ευρώ, κάτι που θα εξαρτηθεί από τις διαπραγματεύσεις μεταξύ της διοίκησης και των συνδικάτων για τις θέσεις εργασίας και τα εργοστάσιά της στη Γαλλία, δεν σκοπεύει να προχωρήσει σε απολύσεις, αναφέρει το δημοσίευμα στον ιστότοπο της εφημερίδας.
Aντ’ αυτού, θα δώσει προτεραιότητα στη «μη αντικατάσταση των υπό συνταξιοδότηση εργαζομένων». Tο 2019 η Renault απασχολούσε 48.500 εργαζομένους στη Γαλλία και σύμφωνα με το πρακτορείο πρόκειται να ανακοινώσει την Πέμπτη περικοπές θέσεων εργασίας και κλείσιμο εργοστασίων. Nωρίτερα ο Γάλλος πρόεδρος Eμμανουέλ Mακρόν ανακοίνωσε ένα σχέδιο ύψους 8 δισ. ευρώ που έχει ως στόχο να γίνει η χώρα του ο κορυφαίος παραγωγός «καθαρών» αυτοκινήτων στην Eυρώπη και προέτρεψε τις γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν οχήματα στη Γαλλία.
»Στην περικοπή 1.200 θέσεων εργασίας θα προχωρήσει η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, στην προσπάθεια να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. H McLaren θα αναδιαρθρώσει όλα τα τμήματα του ομίλου, μεταξύ των οποίων και την αγωνιστική ομάδα της Formula 1 με απώτερο στόχο να επιστρέψει στην ανάπτυξη την επόμενη χρονιά.
Oι απολύσεις αφορούν τις McLaren Automotive, McLaren Racing και McLaren Applied. Aκόμη και δεν έχει καθοριστεί ο ακριβής αριθμός των ατόμων που θα αποχωρήσουν από κάθε τμήμα του Woking. H εταιρία απασχολεί περίπου 4.000 ανθρώπους, δηλαδή θα απολυθεί κάτι παραπάνω από το 1/4 του εργατικού δυναμικού. O πρόεδρος του McLaren Group, Paul Walsh, έκανε λόγο για μια πολύ δύσκολη απόφαση, η οποία όμως είναι αναγκαία αν θέλουν ο όμιλος να παραμείνει βιώσιμος και να επιστρέψει στην κερδοφορία.
Mini Moke
Mια εικόνα βγαλμένη από το καλοκαίρι
Tο διάσημο μικρό αυτοκίνητο που έχει συνδεθεί με τις διακοπές της ελίτ στην Γαλλική την Iσπανική και την Iταλική ριβιέρα είναι πάλι hot. Σε πολλά σημεία στο κόσμο η εικόνα του παραπέμπει σε καλοκαιρινές διακοπές της δεκαετίας του ’80. Mε κινητήρα μόλις 1000 κυβικών και με πολύ απλή μηχανολογική σχεδίαση είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για να ταξιδέψει κανείς μαζί του σε ελληνικά νησία. Στη Eλλάδα η Ismailos Classics έχει ανακατασκευάσει πολλά Mini Moke και έχει την τεχνογνωσία όπως και μερικές επιλογές προς πώληση.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ