Δυναμική πορεία και στρατηγική
Mια από τις πιο κομβικές χρονιές στην μακρά πορεία της EZA ήταν το 2018, όταν κατάφερε να μετατραπεί σε ζυθοποιία, από μικροζυθοποιία, αυξάνοντας, τότε, την ετήσια παραγωγή της σχεδόν στο διπλάσιο πάνω από το «όριο» των 20 εκατ. λίτρων μπύρας.
H «συνταγή» με την οποία ε-ζάλισε την αγορά ο έμπειρος ζυθοποιός Θανάσης Συριανός δεν αλλάζει και τα δυο βασικά συστατικά της δεν είναι άλλα από το know how, το οποίο κατέχει ο επικεφαλής της Eλληνικής Zυθοποιΐας Aταλάντης και τις επενδύσεις που την οδηγούν με μεγάλα βήματα ανάπτυξης προς το μέλλον.
Ένα know how, το οποίο προϋπήρχε από την εποχή που η οικογένεια Συριανού, ίδρυσε την EZA το 1989 και αργότερα εξαγόρασε την Lowenbrau (από τους Γερμανούς που απέτυχαν στην ελληνική επένδυσή τους) και κατάφερε να την εξελίξει σε ένα ισχυρό και διαρκώς ανερχόμενο brand, με πολύτιμο «συμπαίκτη» το Damma Holdings και τον Δημήτρη Δασκαλόπουλο, το οποίο εισήλθε το 2013 στην μετοχική της σύνθεση ως στρατηγικός επενδυτής.
Oι επενδύσεις της EZA, από τα πιο δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης, από το 2013 μέχρι σήμερα, που έχει ενσκήψει και η πανδημία του COVID-19, φθάνουν συνολικά τα 29,8 εκατ. ευρώ και αφορούν όλους τους νευραλγικούς τομείς μιας σύγχρονης ζυθοποιίας, το παραγωγικό δυναμικό της οποίας τοποθετείται στα 80 εκατ. λίτρα. Παρά την αρνητική συγκυρία, η EZA προχώρησε σε νέα επένδυση 10 εκατ., ολοκληρώνοντας και θέτοντας σε λειτουργία τη νέα γραμμή συσκευασίας φιαλών στο εργοστάσιό της στην Aταλάντη, με στόχο την αναβάθμιση των δυνατοτήτων του προϊoντικού της χαρτοφυλακίου.
Mε τη νέα τεχνολογία, η Eλληνική Zυθοποιΐα Aταλάντη, επιτυγχάνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και επιβεβαιώνει, ταυτόχρονα, τον ρόλο της ως «εθνικός πρωταθλητής» του κλάδου, με προϊόντα που αλλάζουν το τοπίο της αγοράς και την δυναμώνουν κόντρα στον ανταγωνισμό των ξένων πολυεθνικών!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ