Η νέα στρατηγική της Microsoft εστιάζει στην online προώθηση των προϊόντων της, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα κλείσει όλα τα Microsoft Stores.
Η ανακοίνωση αυτή έγινε μέσα από το LinkedIn, με το προσωπικό που απασχολείται σήμερα στα φυσικά καταστήματα της Microsoft να μην χάνει τη δουλειά του, αλλά να οδηγείται προς την κατεύθυνση των πωλήσεων και την υποστήριξη για απλούς καταναλωτές και μικρές επιχειρήσεις. Η πολιτική αυτή της Microsoft ξεκίνησε να εφαρμόζεται ήδη από την εποχή της καραντίνας λόγω του Covid-19, με τους πωλητές που εργάζονταν στα φυσικά καταστήματα της Microsoft να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ως προσωπικό υποστήριξης από απόσταση.
Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ZD Net, η Microsoft διατηρεί φυσικά σημεία πώλησης στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Ρέντμοντ, την έδρα της εταιρείας στις ΗΠΑ. Η εταιρεία τονίζει ότι τα καταστήματα αυτά θα αλλάξουν χρήση και θα λειτουργούν ως σημεία στα οποία ο κάθε ενδιαφερόμενος αγοραστής θα μπορεί να έρχεται σε επαφή με τα προϊόντα της Microsoft, χωρίς να αποκαλύπτονται περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.
Τα φυσικά σημεία πώλησης της Microsoft έκαναν την εμφάνισή τους το 2009 σε διάφορα σημεία όπου υπήρχαν αντίστοιχα καταστήματα της Apple, με σκοπό της εταιρείας να προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να δουν από κοντά και να αγοράσουν τα προϊόντα με τον λογότυπο της Microsoft. Στα καταστήματα αυτά μπορούσε κανείς να έρθει σε επαφή και με πρωτοποριακά προϊόντα, όπως είναι το Microsoft HoloLens, τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας με την προβολή ολογραμμάτων στον φυσικό κόσμο.
Σύμφωνα με τις περισσότερες αναφορές, η πορεία των φυσικών καταστημάτων της Microsoft δεν μπορεί να θεωρηθεί και τόσο επιτυχημένη, σίγουρα όχι όσο θετική ήταν εμπορικά η αντίστοιχη κίνηση της Apple να ανοίξει τα δικά της φυσικά καταστήματα, επομένως δεν προκαλεί έκπληξη η εν λόγω απόφαση της εταιρείας να προχωρήσει στο κλείσιμό τους.