Η ανακοίνωση της τράπεζας για την αναστάτωση στο e-banking
Με ανακοίνωση που εξέδωσε τα ξημερώματα του Σαββάτου, η τράπεζα Alpha Bank ενημέρωσε τους πελάτες της τι συνέβη με τα μαζικά sms που δέχθηκαν αρκετοί για το e-banking τους.
Σύμφωνα με την τράπεζα, το πρόβλημα ήταν τεχνικής φύσεως και όχι κυβερνοεπίθεση. Διαβεβαιώνει πως δεν υπάρχει θέμα ασφαλείας και καλεί όσους λαμβάνουν τέτοια sms να τα αγνοούν.
Η ανακοίνωση της Alpha Bank:
«Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του Alpha Web Banking έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές. Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας. Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Οι τεχνικές υπηρεσίας της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος. Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν».
Σημειώνεται ότι χθες αναστατώθηκαν εκατοντάδες πελάτες της τράπεζας Alpha Bank οι οποίοι έλαβαν το βράδυ της Παρασκευής sms να αλλάξουν τους κωδικούς τους στο e-banking.
Αναγνώστες του iefimerida.gr από διάφορες περιοχές της Ελλάδας (Αττική, Λέσβο κ.λπ.) επικοινώνησαν με το site αναφέροντας το περιστατικό, προσθέτοντας ότι δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν ούτε με το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας.
Το μήνυμα που έλαβαν χρήστες του ebanking της Alpha Bank
«myAlpha Code: **** EIΣOΔOΣ ΣTO e-banking. O KΩΔIKOΣ MIAΣ XPHΣHΣ ΘA ΠAPAMEINEI ENEPΓOΣ ΓIA TA EΠOMENA 5’», ήταν το μήνυμα που έλαβαν στα κινητά τους χρήστες του ebanking της Alpha Bank.