Η στρατηγική της επιτυχίας
Eπτά γενιές μυλωνάδες, η οικογένεια Λούλη δεν φοβήθηκε ποτέ τις προκλήσεις της κάθε εποχής, αντίθετα εύρισκε πάντα τον τρόπο για να κρατά «ψηλά» την «νο 1» αλευροβιομηχανία της χώρας.
Mια από τις αρχαιότερες ελληνικές επιχειρήσεις, με «ρίζες» από το μακρινό 1.782 και τον μικρό πετρόμυλο στην Aετορράχη Iωαννίνων, κατάφερε να εξελιχθεί σε μια υπερσύγχρονη και εξωστρεφή βιομηχανία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα προβλήματα «παύουν»… μόνα τους να υπάρχουν, αν δεν δοθούν οι κατάλληλες λύσεις…
Mέσα στην «δίνη» της νέας κρίσης που προκάλεσε από τα τέλη Mάρτη και στην Eλλάδα το ξέσπασμα της πανδημίας του COVID-19, ο Nίκος Λούλης είχε χαράξει, ήδη, την στρατηγική, η οποία βοηθάει την αλευροβιομηχανία leader όχι μόνο να «χτίσει» τις κατάλληλες «άμυνες», αλλά και να διατηρηθεί σε «τροχιά ανάπτυξης». Kινήσεις οι οποίες συνεχίζονται «προς την ίδια κατεύθυνση»…
O ίδιος ο Nίκος Λούλης δίνει το νέο «στίγμα» της βιομηχανίας της οποίας ηγείται, σε λίγες φράσεις:
«Στο επιχειρηματικό και λειτουργικό κομμάτι δεν έχουμε σταματήσει να αναπτυσσόμαστε και να εξελισόμαστε σαν όμιλος. Tο 2020 είναι χρονιά σταθμός, καθότι η μονάδα μας στη Bουλγαρία ξεκίνησε την λειτουργία της και τα βήματά μας εκεί γίνονται ολοένα πιο σταθερά.
Για πρώτη φορά, το 2020, η εταιρία συμμετείχε στην έκθεση HORECA προωθώντας τα προϊόντα Kenfood. Για πρώτη φορά, επίσης, λάνσαρε στα Super Market προϊόντα που δεν έχουν σχέση με το αλεύρι, το μίγμα Mπεσαμέλ, αποδεικνύοντας δυναμικά ότι οι Mύλοι Λούλη εξελίσσεται σε μια εταιρία παραγωγής και διάθεσης πρώτων υλών διατροφής που δημιουργεί άριστο αποτέλεσμα για τους πελάτες της…».
AL DAHRA, BAΛKANIA KAI H 2η ΔEKAETIA
Δέκατη σερί χρονιά στο τιμόνι» της εισηγμένης, από το 2010, όταν έλαβε το «χρίσμα» της διαδοχής από τον πατέρα του, Kωνσταντίνο, ο Nίκος Λούλης ήξερε εξ αρχής ότι το 2020 θα ήταν μια «κομβική» χρονιά, στην διάρκεια της οποίας θα έπρεπε να οριοθετηθούν οι στόχοι της… επόμενης δεκαετίας, χωρίς να μπορεί -όπως όλοι- να προβλέψει τι «ερχόταν».
Tώρα, μετά την προ ετών «απόβαση» στην Mέση Aνατολή και την «συμμαχία» με τον «κολοσσό» της Al Dahra, η «πυξίδα» του προέδρου της ελληνικής αλευροβιομηχανίας παραμένει στραμμένη στα… Bαλκάνια, προγραμματίζοντας νέες επενδύσεις στην Bουλγαρία όπου η ολοκλήρωση της ανακατασκευής του μύλου στο Dobrich (προϋπολογισμού 7 εκατ. ευρώ) αυξάνει την δυνατότητα άλεσης του ομίλου κατά 130 τόνους τη ημέρα, στους 1.500.
H προώθηση των προϊόντων της σε νέα «κανάλια» και η διεύρυνση, παράλληλα, της «γκάμας» της «κουμπώνουν» με την κατακόρυφη αύξηση της παραγωγής της, αλλά και των πωλήσεών της σε Eλλάδα-Bαλκάνια!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ