Σε ανοδική πορεία επέστρεψαν το 2019 οι πωλήσεις του ιταλικού οίκου μόδας Giorgio Armani, έναν χρόνο πριν από το αρχικό σχέδιο, μετά από μια τριετή πτώση εξαιτίας του εξορθολογισμού του χαρτοφυλακίου διανομής και brand, με μόλις τρεις ετικέτες.
Ο όμιλος πολυτελών ειδών ανακοίνωσε ότι δεν είναι ακόμη δυνατό να εκτιμηθεί με ακρίβεια η επίδραση της πανδημίας, η οποία έχει πλήξει σοβαρά όλο τον κλάδο φέτος, αλλά τόνισε πως είχε τους πόρους να αντιμετωπίσει την αβεβαιότητα.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 2,3% στα 2,158 δισ. ευρώ το 2019, κυρίως χάρη στην αύξηση 7% των συγκρίσιμων πωλήσεων στο δίκτυο καταστημάτων και ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τα συνολικά έσοδα του 2019 αυξήθηκαν κατά 9% στα 4,157 δισ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν 12% στα 175 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 124 εκατ. ευρώ.
Ο όμιλος εμφάνισε ισχυρή ρευστότητα 1,2 δισ. ευρώ στο τέλος του περασμένου έτους, σε σχέση με τα 1,3 δισ. ευρώ το 2018.