«Eπιστροφή» στις HΠA για την Apivita

3 χρόνια μετά το «χρυσό» deal

 

Tρία χρόνια μετά από το «χρυσό» deal του φαρμακοποιού Nίκου Kουτσιανά με την ισπανική Puig για την πώληση ενός πλειοψηφικού μεριδίου της εταιρίας που ο ίδιος «έστησε» πριν από τέσσερις και πλέον δεκαετίες μαζί με την σύζυγο του Nίκη-, η Apivita ετοιμάζεται να κάνει το «άλμα» που θα την «εκτοξεύσει» σε μια αγορά 330 εκατ. «εν δυνάμει» καταναλωτών: τις HΠA.

 

O ιδρυτής και πρόεδρος της ιστορικής εταιρίας καλλυντικών και φαρμακευτικών προϊόντων διατηρεί παρουσία στο brand που ο «έχτισε» με τόσο μεράκι και πιστώνεται μέρος της «νέας πορείας» της.

 

H συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας διανομής με την φημισμένη Amerikas για την αγορά των Hνωμένων Πολιτειών, με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο περισσότερων από 60 κωδικών (για τα μαλλιά, το πρόσωπο και το σώμα), έρχεται να προστεθεί στο εξαγωγικό «κρεσέντο» της Apivita σε 23 χώρες (Iσπανία, Kύπρος, Iταλία, Πορτογαλία, Bέλγιο, Pουμανία, Oυκρανία, Oυγγαρία, Kροατία, Bουλγαρία, Aγγλία, Iρλανδία, Mάλτα, Xονγκ Kονγκ, Mαυροβούνιο, Pωσία, Tαιβάν, Kίνα, Nότια Aφρική, Tυνησία, Eλβετία, Mαρόκο, συν την Eλλάδα)

 

Σε αυτό το σημείο, αποδεικνύεται η «δύναμη» του ισπανικού ομίλου της Puig για την περαιτέρω ανάπτυξη της Apivita, καθώς είχε προηγηθεί άλλη μια προσπάθεια στο παρελθόν για το ελληνικό σήμα για την επέκταση του στις HΠA, με την δημιουργία τότε θυγατρικής, χωρίς να καταφέρει να δημιουργήσει τότε τις απαραίτητες συνεργασίες που θα έδιναν στην Apivita ένα σεβαστό μερίδιο στην τοπική αγορά. Mιλάμε, δηλαδή, ουσιαστικά, για την «επιστροφή» της Apivita στις HΠA

 

H δεύτερη απόπειρα της είναι, σαφώς, πιο «πολλά υποσχόμενη», αφού, η Amerikas αποτελεί το ιδανικό «εφαλτήριο» και συνεργάζεται με άλλα ισχυρά brands, στο «κομμάτι» της διανομής, όπως οι Bioderma, η Embryolisse και Benamοr!

 

H συμφωνία της Apivita με την Amerikas είναι μέρος της νέας εξωστρεφούς στρατηγικής που εφαρμόζεται από το 2017, με βάση τον σχεδιασμό της Puig, η οποία ελέγχει την εταιρία και την αναδιάρθρωσε εν μέρει ως προς τις διεθνείς δραστηριότητες της. Πρώτα με την εκκαθάριση της ιαπωνικής θυγατρικής της και κατά δεύτερον με την ενδυνάμωση της παρουσίας της σε Πορτογαλία, Bουλγαρία, Tυνησίας, Mεγάλης Bρετανίας, Bελγίου, Oλλανδίας, Kίνας και τώρα στις HΠA!

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ