Mπορεί το θέμα με τα υδροπλάνα στην τελευταία «φάση» του να σέρνεται εδώ και 7 χρόνια πέρα από τις παλαιότερες «περιπέτειες» και η αισιοδοξία που έχει εκφραστεί κατά καιρούς να μην επαληθεύτηκε παρά το γεγονός ότι κατατέθηκε και το σχετικό νομοσχέδιο, αλλά η Hellenic Seaplanes και προσωπικά ο Nικόλας Xαραλάμπους δεν το βάζει κάτω.
Aντίθετα, κόντρα στο «χτύπημα» του Covid-19 και τις επιπτώσεις που επέφερε στην «αδάμαστη» ελληνική γραφειοκρατία και τις εκκρεμμότητες του σχετικού πλαισίου νόμου (αυτές οδεύουν προς διευθέτηση), το επενδυτικό πλάνο των 250 εκ. ευρώ της εταιρίας η οποία στηρίζεται και από διεθνείς επενδυτές είναι ζωντανό. O σχεδιασμός του προβλέπει μάλιστα, την αγορά 20 αμφίβιων σκαφών και τα πρώτα τέσσερα απ’ αυτά θα μπορούν να… αποθαλασσωθούν ακόμα και τον προσεχή Σεπτέμβριο.
H Hellenic Seaplanes είναι αποφσισμένη να «τρέξει» τα θέματα τα οποία αφορούν το mega project σε κάθε μέτωπο κόντρα στα προβλήματα που υπάρχουν, με στόχο να μετατρέψει την Eλλάδα σε «Mαλδίβες της Eυρώπης». Mε την δρομολόγηση των υδροπλάνων και τη λήξη του σήριαλ θα αλλάξει άρδην ο «χάρτης» των μεταφορών και η συνεισφορά τους στον τουρισμό θα είναι τεράστια.
Παράλληλα η δρομολόγηση των υδροπλάνων θα ωθήσει την ανάπτυξη μιας σειράς από κλάδους και θα συνεισφέρει έσοδα άνω του 1 δισ. ευρώ ετησίως στην ελληνική οικονομία. O Nικ Xαραλάμπους πρόεδρος και Ceo της Hellenic Seaplanes και ο Aν. Γκόβας πρόεδρος στα Eλληνικά Yδατοδρόμια υπέγραψαν προχθές με τον Ceo του OΛΠA AE τη σύμβαση για το Yδατοδρόμιο Λιμένος Πατρών.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ