Διάθεση να πετάξουν προς την Ελλάδα αυτοί αλλά και οι επιβάτες τους φαίνεται πως έχουν οι υπεύθυνοι της Νορβηγικής αεροπορικής εταιρίας Norwegian Airlines καθώς έχουν ξεκινήσει έντυπη ελληνική… καμπάνια στο επίσημο, οn-board, περιοδικό της Norwegian Airlines.
Στόχος της καμπάνιας που θα διαρκέσει έως και τον Σεπτέμβριο του 2012, είναι η ενημέρωση για ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς και επιχειρήσεις, όπως και για το κατάστημα Delicatessen Kalimera Hellas, που λειτουργεί στους ίδιους χώρους.
Η Norwegian Airlines είναι ένα στρατηγικό μέσο διαφήμισης και επικοινωνίας, καθότι αποτελεί τον μεγαλύτερο low cost αερομεταφορέα στη Σκανδιναβία.
Η διανομή του περιοδικού γίνεται σε 244 συνδέσεις στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική και 98 προορισμούς, ενώ οι εν δυνάμει αναγνώστες ανά τεύχος υπολογίζονται σε 2,5 εκατ. επιβάτες.