«Καμπάνα» ύψους 250.000 ευρώ έριξε η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας mobilepoint.gr.
Όπως ανακοίνωσε, κατόπιν διερεύνησης πλήθους καταγγελιών, επέβαλε στο ηλεκτρονικό κατάστημα mobilepoint.gr, χρηματικό πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ, για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.
Ειδικότερα, οι παραβάσεις αφορούσαν σε:
-Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.
-Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.
-Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
-Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.
-Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης στις συμβάσεις από απόσταση.
Πρόστιμα ύψους 1,21 εκατ. ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα
Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο ελέγχου παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών, η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλει χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, τα οποία, εν μέσω πανδημίας, προέτρεπαν στην αγορά προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δεν εκτέλεσαν τις παραγγελίες αν και εισέπραξαν το τίμημα.
Πού μπορούν να απευθύνονται οι καταναλωτές
Από το υπουργείο σημειώνεται ότι οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, πρέπει να υποβάλουν καταγγελία στην γραμμή καταναλωτή 1520 καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], προκειμένου να τύχουν άμεσης διερεύνησης.