Όταν ο πρόεδρος και CEO της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακής Seanergy Maritime, Σταμάτης Tσαντάνης, ανακοίνωνε τη συμφωνία επέκτασης του στόλου της με το 11ο πλοίο της, το (σύντομα μετονομασμένο) M/V Goodship, ένα capesize ικανότητας 177.536-dwt, ηλικίας 15 ετών, κάποιοι αντιδρούσαν. Όπως ο αναλυτής της Maxim, Tate Sullivan, ο οποίος «υποδέχθηκε» την εξαγορά του πλοίου (έναντι 11,4 εκατ. δολαρίων, αναμένεται να αποφέρει 3,4 εκατ.) με… υποβάθμιση της μετοχής της Seanergy. Γιατί, όπως εξήγησε, ήταν «απογόητευση« η «εξαγορά παλιότερου πλοίου απ’ ό,τι περιμέναμε«, από το cash war chest 40,9 εκατ. δολ. της ναυτιλιακής.
Σύντομα, το ράλλυ στους ναύλους των capesize, αλλά και το συμβόλαιο των 30.000 δολαρίων τη μέρα, που ανέφερε η Seanergy στην ανακοίνωσή τους, θα τον διέψευδαν, μιας και είναι 3,5 φορές υψηλότερο από αυτό των 8.481 δολ. τη μέρα που είχαν κατά μ.ο. τα πλοία του ίδιου μεγέθους στο Q1 του 2020.
– Case closed! H εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Seanergy Maritime ανακοίνωσε ότι Eπιτροπή Kεφαλαιαγοράς του Nasdaq, στον οποίο διαπραγματεύεται η μετοχή της, επιβεβαίωσε πως η ναυτιλιακή επανέκτησε το compliance με τον κανονισμό Nasdaq Listing Rule 5550(a)(2) που αφορά τη minimum τιμή των κοινών μετοχών της εταιρίας, που πρέπει να ξεπερνά το 1 δολάριο. Xθες, διαπραγματευόταν μεταξύ 1,61 και 1,77 δολαρίων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ