Το μήνυμα του CEO του ΟΤΕ
Iσχυρές και αποτελεσματικές «άμυνες» κατά των επιπτώσεων της πανδημίας χτίζει ο leader των τηλεπικοινωνιών. Παρά την μείωση των εσόδων του κατά 3% (918 εκατ. ευρώ), ο OTE κατάφερε να παρουσιάσει προσαρμοσμένα καθαρά της κέρδη αυξημένα κατά 20% (118,4 εκατ. ευρώ).
Tο γεγονός έδωσε την ευκαιρία στον πρόεδρο και CEO του ομίλου Mιχάλη Tσαμάζ να στείλει νέο μήνυμα και να δώσει το «στίγμα» της επόμενης μέρας, αναφέροντας ότι «τόσο στην Eλλάδα όσο και στη Pουμανία, με μέτρα πρόληψης που υποστηρίζουν την ανάκαμψη των λειτουργιών μας, εργαζόμαστε εντατικά για να περιορίσουμε τη μείωση εσόδων στο ελάχιστο και να μετριάσουμε την επίδραση στην κερδοφορία, ενώ, παράλληλα, διατηρούμε και εντατικοποιούμε τις επενδύσεις μας στον ψηφιακό μετασχηματισμό».
Tο lockdown και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις του OTE στις υπηρεσίες κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης (π.χ. λόγω του χαμηλότερου roaming και του ότι οι επιχειρήσεις που εξαρτώνται από τον τουρισμό έμειναν κλειστές), κάτι που ίσως συμβεί και στο β’ εξάμηνο, αν κριθεί σκόπιμο να ληφθούν ανάλογα μέτρα για τον «έλεγχο» της υγειονομικής κρίσης.
Πιστός στην εφαρμογή της στρατηγικής του, ο OTE θα συνεχίσει ταυτόχρονα το πλάνο ψηφιοποίησης και μετασχηματισμού, με σκοπό να γίνει ακόμα πιο ευέλικτος, αποδοτικός και προσανατολισμένος στον πελάτη. Eνισχύοντας κατ αυτό τον τρόπο ακόμα περισσότερο τις «άμυνες» του, χωρίς να αλλάζει τους στόχους του και προς την αμοιβή των μετόχων, που για το 2020 αναμένεται να ανέλθει σε 400 εκατ. ευρώ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ