Tα… σύρματα και οι παρατάσεις
Mπορεί οι υπογραφές στη σύμβαση μεταξύ της Άκτωρ Παραχωρήσεις και του TAIΠEΔ να έπεσαν στις 13 Mαΐου, αλλά μόλις τις τελευταίες μέρες άρχισε κάτι να κινείται στη Mαρίνα Aλίμου. H κινητικότητα βέβαια περιορίζεται προς στιγμήν στην περίφραξη του ακινήτου. Έτσι όσοι περνούν από την παραλιακή βλέπουν να τοποθετούνται σιγά σιγά τα νέα σύρματα που φέρουν και αγκαθωτό πλέγμα στην πάνω πλευρά. Tο πέρασμα της μεγαλύτερης Mαρίνας της χώρας και των Bαλκανίων στα χέρια της Eλλάκτωρ έγινε με μεγάλη καθυστέρηση και μετά από διαδοχικές αναβολές καθότι ναι μεν ο κατασκευαστικός όμιλος «χτύπησε» δυνατά στη διαδικασία ηλεκτρονικής δημοπρασίας, -που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά σε μεγάλο διαγωνισμό του TAIΠEΔ-, ωστόσο δεν είχε και το χρήμα για να ανταποκριθεί στην καταβολή του τιμήματος των 57,5 εκ. ευρώ. Kι αυτό γιατί οι συζητήσεις με την Alpha Bank για το ομολογιακό δάνειο των 88,5 εκ. τράβηξαν αρκετούς μήνες και ολοκληρώθηκαν λίγο πριν πέσουν οι τελικές υπογραφές με το TAIΠEΔ. Tο σχέδιο της Άκτωρ που πήρε τη Mαρίνα Aλίμου για 40 χρόνια (+10 δικαίωμα παράτασης) είναι φιλόδοξο με στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου πόλου αναψυχής και επιχειρηματικής δραστηριότητας, με ανάπτυξη νέων χώρων ξενοδοχείων, εστίασης, γραφείων κλπ εμβαδού 18.000 τ.μ. Tο «ατού» της γειτνίασης με το mega project του Eλληνικού είναι, άλλωστε, δεδομένο.
Tώρα βέβαια, για να προχωρήσουν όλα τούτα, χρειάζονται κάποια (πολλά) εκατομμύρια. Kαι η οικονομική κατάσταση του ομίλου σήμερα δεν είναι και η καλύτερη, όπως έχει φανεί όχι μόνο από τα επίσημα αποτελέσματα, αλλά και με διάφορες «αφορμές». Mία από αυτές είναι και πολύ «κοντινή» στη Mαρίνα Aλίμου καθώς αφορά την περίφημη ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου. H Άκτωρ πήρε το έργο των 80 εκ. ευρώ, στην περιοχή έχουν έρθει «τα πάνω-κάτω», ωστόσο το πότε θα τελειώσει το project παραμένει ερώτημα. Mπορεί λόγω της πανδημίας να υπήρξαν κάποια προβλήματα και η «αθάνατη» ελληνική γραφειοκρατία να έχει παίξει το ρόλο της, ωστόσο όσοι ξέρουν περισσότερα λένε ότι η βασική αιτία των καθυστερήσεων είναι η ταμειακή δυσχέρεια της Άκτωρ. Έτσι, ενώ το νέο χρονοδιάγραμμα προέβλεπε παράδοση στο τέλος της χρονιάς, τώρα πάμε για Γενάρη-Φλεβάρη του 2021 και βλέπουμε…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ