Ο ελληνικός τουρισμός διαφημίστηκε στα μέλη της ASTA (American Society of Travel Advisors), τουριστικά γραφεία και διοργανωτές ταξιδίων στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες μέσω της διαδικτυακής διοργάνωσης ASTA Global Convention 2020 που διοργάνωσε η Ομοσπονδία Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Ελλάδος FedHATTA
Η ψηφιακή διοργάνωση ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, περιλαμβάνοντας παρουσιάσεις, ομιλίες, εκπαιδευτικές και επαγγελματικές συναντήσεις, αλλά και ψηφιακή έκθεση. Σκοπός της διοργάνωσης ήταν να ενημερώσει για τις νεώτερες τάσεις στην παγκόσμια τουριστική αγορά, αλλά και για διεθνείς τουριστικούς προορισμούς.
Τα τουριστικά γραφεία και οι τοπικές και διεθνείς Ενώσεις τους πρωτοστάτησαν στο Global Convention, αναδεικνύοντας για μία ακόμη φορά την σπουδαιότητα του ρόλου τους στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι, ως δημιουργού του τουριστικού προϊόντος αλλά και διακινητή του προς τον ταξιδιώτη.
Η παρουσίαση της Ελλάδας ήταν πολυεπίπεδη. H FedHATTA ανταποκρινόμενη στο αίτημα της ASTA, δημιούργησε ένα video το οποίο παρουσίασε στα μέλη της ASTA προορισμούς της χώρας, αλλά και μια σειρά από θεματικές ενότητες (γαστρονομία, οινογευσία, κρουαζιέρα, yachting, δραστηριότητες, πολιτισμός, incentives, MICE κ.ά.).
Την ίδια στιγμή, ο ΕΟΤ δέχτηκε τους επαγγελματίες στο ψηφιακό περίπτερο το οποίο λειτούργησε από τις 25 έως και τις 28 Αυγούστου, από την κα Μαρία Κριθαριώτη και τον κο Κωνσταντίνο Χαροκόπο (αναπληρώτρια προϊσταμένη, και προϊστάμενο του γραφείου Νέας Υόρκης, αντίστοιχα), οι οποίοι πληροφόρησαν τους επισκέπτες στις δεκάδες Β2Β συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν. Τα συνηθέστερα ερωτήματα που τέθηκαν στο περίπτερο αφορούσαν αφ’ ενός τα μέτρα στο πλαίσιο της πανδημίας, αλλά και για προορισμούς της νησιωτικής αλλά και ηπειρωτικής Ελλάδας, μορφές εναλλακτικού τουρισμού κ.ά.
Τα ψηφιακά έντυπα που παρουσιάζουν την επικοινωνία του Ε.Ο.Τ. στο εξωτερικό, αλλά και υλικό από επιλεγμένες Περιφέρειες (Αττικής, Νοτίου Αιγαίου, Κρήτης καθώς και του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης) λειτούργησαν ως preflight αφιερώματα, και θα παραμείνουν στο διαδίκτυο, παρέχοντας πληροφορίες στους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο.
«Η θερινή περίοδος του 2020 είναι μια από τις κρισιμότερες που έχουμε αντιμετωπίσει. Παρ’ όλα αυτά ακολουθούμε την ροή των γεγονότων, αναλαμβάνοντας δράση και αναζητώντας ευκαιρίες για εξωστρέφεια. Η διοργάνωση της ASTA έχει μεγάλο κοινό, όχι μόνο στην Βόρεια Αμερική, αλλά και σε άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο. Η συνέργειά μας σύντομα θα αποδώσει καρπούς, και θα έχει συνέχεια στο άμεσο μέλλον», δήλωσε ο Πρόεδρος της FedHATTA Λύσανδρος Τσιλίδης.