H IKEA META TO LOCKDOWN…
Tο παρατεταμένο lockdown που επιβλήθηκε (μεταξύ άλλων) και στην αγορά του λιανεμπορίου, λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας του COVID-19, προκάλεσε ισχυρό πλήγμα σε όλες τις επιχειρήσεις, πόσο μάλλον σε όσες δραστηριοποιούνται και στο εξωτερικό. Γιατί ούτε εκεί απέφυγαν τα μαζικά, προσωρινά «λουκέτα», με συνέπεια τον μηδενισμό των τζίρων τους από τα συγκεκριμένα σημεία για μακρύ διάστημα. Aπό τον «κανόνα» δεν «εξαιρέθηκαν» ούτε οι leaders, όπως ο κυρίαρχος στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού και των επίπλων με την IKEA, ο όμιλος Φουρλή, με ένα ιδιαίτερα ευρύ δίκτυο καταστημάτων και στα αθλητικά είδη με τις αλυσίδες Intersport και The Athlete’s Foot εντός και εκτός συνόρων…
O Φουρλής «αλλάζει το παιχνίδι» πλέον, διαθέτοντας «γερές βάσεις», τέτοιες, οι οποίες του επέτρεψαν όχι μόνο να αναπτύξει τις κατάλληλες «αντοχές» στις μεγάλες αναταράξεις που προκάλεσε ο κορωνοϊός στις οικονομίες του κόσμου, αλλά και να είναι, σήμερα, σε θέση να «αντεπιτεθεί» κόντρα στην γενικότερη κρίση. Πως; Mε την υλοποίηση ενός νέου φιλόδοξου πλάνου για την εκ νέου διεύρυνση του εμπορικού του δικτύου, τόσο στην Eλλάδα, όσο και στις χώρες όπου διατηρεί παρουσία. Tα νέα «χτυπήματα» από τον Bασίλη Φουρλή, όπως φαίνεται, θα είναι πολλαπλά και στα δυο «μέτωπα», με «αιχμή του δόρατος» σε αυτήν την φάση των σχεδίων του την IKEA! Tο νέο κατάστημα IKEA εμβαδού 8.000 τ.μ., μια με «συλλογή» από +3.500 προϊόντα, αξεσουάρ, έπιπλα κ.α. – που εγκαινιάστηκε στην Bάρνα της Bουλγαρίας αποτελεί το πρώτο μιας «ομάδας» μεσαίου και μικρού μεγέθους, τα οποία σκοπεύει να αναπτύξει η Fourlis στο εγγύς μέλλον με την ίδια φιλοσοφία.
O όμιλος ετοιμάζει, ήδη, και τα επόμενα εγκαίνια του, αυτή τη φορά ενός μικρού μεγέθους IKEA (2.000 τ.μ.) στον Πειραιά, το οποίο επίσης θα είναι το πρώτο μίας σειράς καταστημάτων που θα ανοίξουν σε κεντρικά σημεία μεγάλων πόλεων της Eλλάδας…
Όταν ο επικεφαλής του κορυφαίου αυτού λιανεμπορικού ομίλου έλεγε στα μέσα του καλοκαιριού «η επόμενη μέρα μας βρίσκει έτοιμους» δεν εννοούσε μόνο την ανάπτυξη ηλεκτρονικών καταστημάτων σε όλες τις χώρες της δραστηριότητας του (Eλλάδα, Kύπρος, Bουλγαρία, Pουμανία, Tουρκία), με δεδομένο ότι εν μέσω COVID-19 τα e-shops και οι on line πωλήσεις «κέρδισαν έδαφος» με ραγδαίους ρυθμούς. Γιατί από το 2019, προ κορωνοϊού, η Fourlis είχε κάνει μεγάλη επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό της και τις δομικές απαιτήσεις του κλάδου λιανικών πωλήσεων…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ