Να μειώσει το κόστος κατά 2 δισ. δολάρια τα επόμενα 5 χρόνια έχει βάλει στόχο η Kraft Heinz προχωρώντας σε περικοπές.
Ωστόσο όπως ξεκαθάρισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Miguel Patricio, θα προχωρήσουν σε περικοπές πιο στρατηγικά από ό,τι κατά τη διάρκεια της θητείας των προκατόχων του, όταν τα brands της Kraft Heinz έχασαν δισ. δολαρίων σε αξία.
«Στο παρελθόν, λαμβάναμε αποφάσεις που ήταν βραχυπρόθεσμες. Αλλάζουμε αυτή τη νοοτροπία», ανέφερε ο Patricio.
Ο Patricio, ο οποίος έγινε πέρυσι διευθύνων σύμβουλος, δήλωσε πως σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει μέρος των κεφαλαίων που θα εξοικονομηθούν για την εκ νέου τόνωση των πωλήσεων σε συγκεκριμένα brands, αυξάνοντας τις διαφημιστικές δαπάνες κατά 30% συνολικά.
Δήλωσε πως η εταιρεία θα δώσει με λεπτομέρεια τα σχέδια για τις περικοπές και τα brands σε παρουσίαση στους επενδυτές.