Αστοχίες στον σχεδιασμό, τη διαχείριση και τις κανονιστικές ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του 737 Max έκρυψε η Βoing, καθώς αγωνίζονταν να λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις.
Τα ελαττώματα αυτά οδήγησαν στις συγκρούσεις δύο αεροσκαφών της εταιρείας με αποτέλεσμα το θάνατο 346 ανθρώπων, σύμφωνα με έκθεση του Κογκρέσου που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα των Financial Times, η εταιρεία τα έκρυψε τόσο από τους πιλότους όσο και από τις ρυθμιστικές αρχές, καθώς αγωνιζόταν να λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις.Όπως μεταδίδει το CNBC, η έκθεση 238 σελίδων της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών και Υποδομών περιγράφει τη Boeing ως μία εταιρεία που έδωσε προτεραιότητα στα κέρδη έναντι της ασφάλειας, ενώ δίνει λεπτομέρειες για «ενοχλήσεις» που σχετίζονται με έρευνες υπαλλήλων οι οποίες έδειχναν ότι κάποιοι είχαν εμπειρία «αδικαιολόγητης πίεσης» καθώς η εταιρεία προσπαθούσε να τελειώσει το αεροπλάνο και να ανταγωνιστεί την αντίπαλη Airbus.
Η έκθεση αναφέρει ότι οι ανησυχίες για το αεροσκάφος δεν αντιμετωπίστηκαν επαρκώς για την προώθηση αλλαγών στον σχεδιασμό.Οι βουλευτές διαπίστωσαν ότι η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) απέτυχε να προστατεύσει το ταξιδιωτικό κοινό, εν μέρει λόγω της «υπερβολικής» ανάθεσης εργασιών πιστοποίησης στην Boeing.Τα αποτελέσματα της έρευνας κυκλοφόρησαν καθώς οι ρυθμιστικές αρχές πλησιάζουν στη νέα πιστοποίηση των αεροπλάνων.