Τη σημασία χάραξης μιας ενιαίας στρατηγικής για τον επαγγελματικό, εκθεσιακό και συνεδριακό τουρισμό, την εποχή της πανδημίας, επεσήμανε από τη Θεσσαλονίκη η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυ Λοΐζου, η οποία συμμετείχε στο πάνελ «Εκθέσεις VS Πανδημία, φυσική και ψηφιακή αλληλεπίδραση», στο πλαίσιο του Thessaloniki Helexpo Forum.
Η κα Λοΐζου μίλησε για την ανάγκη δημιουργίας ενός σχεδίου, με τη συνεργασία όλων των φορέων του κλάδου, ο οποίος θα μπορέσει να αναβαθμίσει την Ελλάδα στην παγκόσμια αγορά του συνεδριακού τουρισμό, διευρύνοντας έτσι τον τουρισμό της χώρας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με συγκριτικά αποτελέσματα για την οικονομία της χώρας.
«Συνδυάζοντας τις δυνάμεις μας κυβέρνηση, τοπική αυτοδιοίκηση και ιδιωτικός τομέας με συγκεκριμένο σχέδιο δράσης μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα αναβαθμισμένο προϊόν που θα κάνει την Ελλάδα ανταγωνιστική και σε αυτόν τον τομέα», ανέφερε χαρακτηριστικά η κα Λαΐζου.
Τόνισε, δε, ότι θα πρέπει να ληφθούν υπόψη δύο σημαντικές παράμετροι:
1. ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η ανάπτυξη υβριδικών, «phygital» διοργανώσεων, και
2. η έννοια της ενσωμάτωσης της πόλης, των ανθρώπων, της παραγωγής και του πολιτισμού ως κλειδί για την ανάπτυξη σύγχρονων εκθεσιακών και συνεδριακών προϊόντων, πέρα από τα όρια του συγκεκριμένου χώρου διοργάνωσής τους.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της στην πόλη, η Γενική Γραμματέας συναντήθηκε με τον Απόστολο Τζιτζικώστα, Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας και τον Κωνσταντίνο Ζέρβα, Δήμαρχο Θεσσαλονίκης.
Τέλος, πραγματοποίησε συναντήσεις με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης καθώς και με την Διοίκηση της ΔΕΘ Helexpo, και συγκεκριμένα με τον Πρόεδρο Τ. Τζήκα και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Κ. Ποζρικίδη.