Εν μέσω αντιπαραθέσεων και υψηλών τόνων μεταξύ του υπουργού Υποδομών Γιάννη Ραγκούση και βουλευτών του ΠΑΣΟΚ πραγματοποιήθηκε χθες η πολύωρη συνεδρίαση του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας (ΚΤΕ) του ΠΑΣΟΚ, σχετικά με το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, η οποία ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες, λόγω πληθώρας ομιλητών, αντιπαράθεση πυροδοτήθηκε λίγο πριν ολοκληρωθούν οι ομιλίες των βουλευτών, από μία αποστροφή του κ. Ραγκούση -ο οποίος είπε πως δεν μπορεί να δεχθεί προτάσεις βουλευτών που θα αλλοιώνουν την φιλοσοφία του.
Η Τόνια Αντωνίου άσκησε κριτική λέγοντας ότι “δεν μπορεί να διεκδικείς τη δημοκρατικότητα του μεταρρυθμιστή” και πως “θα πρέπει να είμαστε πιο ήπιοι σε μια τόσο βαθιά μεταρρύθμιση και να αποφύγουμε το άνοιγμα να δώσει την ευκαιρία να κυριαρχήσουν οι εταιρείες”.
Από την πλευρά του ο Νίκος Σαλαγιάννης επέκρινε τον υπουργό Υποδομών για αλαζονικό ύφος ενώ άλλοι βουλευτές (οι κ.κ. Τζελέπης και Παπαδόπουλος), πέραν των προτάσεων για καθορισμό πληθυσμιακών κριτηρίων και του ύψους του παραβόλου τόνισαν στον υπουργό ότι δεν είναι περισσότερο μεταρρυθμιστής από αυτούς , καθώς και εκείνοι ψήφισαν σημαντικά νομοσχέδια.
Ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Ραγκούσης, απάντησε στην κριτική λέγοντας ότι κάποιοι θα ήθελαν την αναίρεση της φιλοσοφίας των βασικών χαρακτηριστικών της μεταρρύθμισης που οδηγεί στο να μην γίνει τίποτα και πρόσθεσε: “Προχωράμε σε μια δημιουργική μεταρρύθμιση κι όχι στη πλήρη ακινησία”.
Σε παρέμβαση της η Άννα Νταλάρα επιχείρησε να συνθέσει τις δυο απόψεις και διατύπωσε την πρόταση να καθοριστεί με ένα μαθηματικό τύπο ο αριθμός των νέων αδειών ταξί καθώς και το κόστος απόκτησης τους.
Διαβάστε επίσης: Πήρε και τους φορτηγατζήδες η “μπάλα” του Ραγκούση