Στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο
Ενοποιημένα συνολικά έσοδα ύψους 125,2 εκατ. ευρώ, που έχουν υποχωρήσει κατά 6,2%, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, εμφάνισε κατά το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς η Forthnet. Η μείωση εντοπίζεται κυρίως στους εταιρικούς και ιδιώτες πελάτες Pay-TV ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19, όπως ανακοίνωσε χθες η εταιρεία. Παρ’ όλα αυτά, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Ebitda) παρέμειναν σταθερά και διαμορφώθηκαν σε 18 εκατ. ευρώ, με το περιθώριο Ebitda να έχει αυξηθεί κατά 0,8 ποσοστιαίες μονάδες σε περίπου 14,5%.
Κατά το πρώτο εξάμηνο, η Forthnet εμφάνισε ζημίες μετά φόρων ύψους 14,5 εκατ. ευρώ από ζημίες 15,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ, κατά την εξεταζόμενη χρονική περίοδο, ολοκλήρωσε τη μεταβίβαση των τραπεζικών δανείων και μέρους των μετατρέψιμων (σε μετοχές) ομολογιών από τις δανείστριες τράπεζες στη United Group.
«Η συμφωνία για την είσοδο της United Group στην εταιρεία αποτελεί στρατηγικό γεγονός όχι μόνο για την εταιρεία αλλά και για όλη την ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης», ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος.
Και πρόσθεσε ότι «το πρώτο εξάμηνο του 2020, παρά την κρίση της πανδημίας COVID-19, καταφέραμε να διατηρήσουμε το Ebitda στα ίδια επίπεδα με το α΄ εξάμηνο του 2019, εφαρμόζοντας εκτεταμένα μέτρα αναδιάρθρωσης του κοστολογίου μας.
Αντεπεξήλθαμε με ιδιαίτερη επιτυχία στην υγειονομική κρίση προστατεύοντας την υγεία των εργαζομένων και των συνεργατών μας και εξασφαλίζοντας αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών στους συνδρομητές μας.
Μέσα σε ένα αντίξοο περιβάλλον, η διοικητική ομάδα της Forthnet συνέχισε να διαφυλάσσει τη στρατηγική αξία της εταιρείας προς όφελος όλων των stakeholders και να παίρνει πρωτοβουλίες για την ανάδειξή της στη διεθνή επενδυτική κοινότητα. Με αυτόν τον τρόπο συνέβαλε καταλυτικά στην επιτυχή κατάληξη της διαδικασίας που είχαν εκκινήσει οι δανείστριες τράπεζες για την ανεύρεση στρατηγικού επενδυτή».
Σημειώνεται ότι η συνδρομητική τηλεόραση της εταιρείας, Nova, αριθμεί 873.000 συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 650.000 μοναδικούς πελάτες, 550.000 συνδρομητές broadband και 456.000 συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.