Η ATREVIA, μια παγκόσμια εταιρεία επικοινωνίας και στρατηγικής τοποθέτησης, ανέπτυξε την καμπάνια Ubuntu: Africa Invites You To Live, που κέρδισε το Inspiration Africa Branding Challenge, μια διοργάνωση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO) σε συνεργασία με το CNN International. Η πρότασή της επιλέχθηκε από περισσότερες από 200 καταχωρήσεις που ελήφθησαν.
Η δημιουργικότητα της πρότασης, το πνεύμα συνεργασίας και η διαφοροποιημένη έμφαση που δίνει στην ψηφιακή καινοτομία στη στρατηγική της τοποθέτηση προς τα τουριστικά αξιοθέατα της Αφρικής έπεισαν την κριτική επιτροπή που αποτελείται από εκπροσώπους του UNWTO και του CNN.
Η διεθνής πρόσκληση κάλεσε πρακτορεία, δημιουργικές εταιρείες και επιχειρηματίες να παρουσιάσουν μια καινοτόμο και πρωτότυπη στρατηγική επωνυμίας με σκοπό να θέσουν την ποικιλομορφία της Αφρικής και των προορισμών της στο μυαλό των ταξιδιωτών στην εποχή μετά τον COVID. Η πρόκληση ήταν να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της ηπείρου, ενισχύοντας έτσι μια θετική εικόνα και ενισχύοντας τις προσπάθειες μεμονωμένων χωρών και οργανισμών να ενισχύσουν τη βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής με τον τουρισμό ως κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης.
«Χρειαζόμαστε λύσεις που αποκαθιστούν την εμπιστοσύνη στα ταξίδια για να διασφαλίσουμε ότι τα πολλά οφέλη του τουρισμού απολαμβάνουν ευρέως. Το δυναμικό της Αφρικής για τον τουρισμό είναι αναμφισβήτητο, όπως και το δυναμικό του τουρισμού να οδηγήσει σε ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς σε ολόκληρη την ήπειρο», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του UNWTO Ζουράμπ Πολολικασβίλι.
«Εάν η επανεκκίνηση του τουρισμού γίνεται με υπεύθυνο και συντονισμένο τρόπο, αξιοποιώντας τη δύναμη της καινοτομίας, της επιχειρηματικότητας και της επικοινωνίας, αυτός ο τομέας θα είναι σε θέση να μεταμορφώσει τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων και να βοηθήσει στην προστασία και διατήρηση της πλούσιας πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς και ποικιλομορφίας της Αφρικής», συμπλήρωσε.