Η αύξηση 79% των online δραστηριοτήτων της ενίσχυσε συνολικά τις αυξήσεις στις δαπάνες για ηλεκτρονικά είδη, είδη ένδυσης και παντοπωλείου.
Υψηλότερη του αναμενόμενου ήταν η αύξηση των πωλήσεων της Walmart Inc. στο τρίμηνο.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα των ΗΠΑ με χρόνο λειτουργίας μεγαλύτερο του ενός έτους, αυξήθηκαν 6,4%, εξαιρουμένων των καυσίμων, στο γ΄ τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου.
Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 4,16%.
Η αύξηση στη ζήτηση για αναγκαία αγαθά στη Walmart που εμφανίστηκε στο peak των lockdowns εξαιτίας του κορονοϊού, έχει μεταφερθεί στο β΄ μισό του έτους, με τους καταναλωτές να βασίζονται στις επιλογές παράδοσης την ίδια ημέρα, για να αγοράσουν από τρόφιμα μέχρι αθλητικά υποδήματα.
«Θεωρούμε ότι αυτές οι νέες καταναλωτικές συνήθειες θα παραμείνουν σε μεγάλο βαθμό και είμαστε στη σωστή θέση για να εξυπηρετήσουμε τους καταναλωτές παρέχοντας τους τις υπηρεσίες και την εμπειρία που αναζητούν», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Doug McMilllon.
Η Walmart ανακοίνωσε ότι ανέλαβε δαπάνες 600 εκατ. δολαρίων που περιλαμβάνουν υψηλότερους μισθούς για τους εργαζόμενους σε αποθήκες και επιδόματα για τους υπαλλήλους καταστημάτων, καθώς και δαπάνες για τον καθαρισμό των εγκαταστάσεων.
Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 22,5% στα 5,79 δισ. δολάρια στο γ΄ τρίμηνο, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 1,34 δολάρια.
Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν 5,2% στα 134,71 δισ. δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για 132,23 δισ. δολάρια.