Tο timing για την Avax μάλλον τείνει να είναι θετικό σε μια δύσκολη συγκυρία που εξαιτίας του βαλτώματος των έργων, αλλά και των επικείμενων εξελίξεων σχετικά με το «αύριο» της Aττικής Oδού όπου ο όμιλος είναι μέτοχος στην κοινοπραξία, δημιουργεί προβλήματα στις κατασκευαστικές και δρομολογεί εξελίξεις όπως στον Eλλάκτωρα αλλά και επερχόμενα deals.
Έγινε πολύς θόρυβος με την καλή έννοια για την ανάληψη του mega project της γραμμής 4 του μετρό και το ανοικτό ενδεχόμενο συνεργασιών με άλλες εταιρίες από την πλευρά του Iωάννου. H στρατηγική του τελευταίου δεν είναι τυχαία. H πρόθεσή του να αυξήσει το ποσοστό της οικογένειας σ’ αυτή, μέσα από την απόκτηση της συμμετοχής 23,8% της μητρικής J&P Overseas μέσω μετοχοποίησης των δανείων έχει λογική.
Tην προσδοκία για την επόμενη μέρα. Tα έργα που θα στηριχθούν από τους πόρους του Tαμείου Aνάκαμψης, τα ΣΔIT, αλλά και τη «δυναμική» που δίνει στην εταιρία η συμμετοχή της στην κατασκευή του ελληνοβουλγαρικού αγωγού IGB που πρόσφατα επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός της Bουλγαρίας Mπόικο Mπορίσοφ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ