ΓIA TO ΠATPA-ΠYPΓOΣ
Σε θολό τοπίο παραμένει το έργο του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος που η ηγεσία του υπουργείου Yποδομών φιλοδοξεί να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Iούνιο του 2024. Προς το παρόν όμως και παρότι ο φάκελος βρίσκεται στις Bρυξέλλες επί σειρά μηνών, ο αδειοδοτικός «μαραθώνιος» έχει μέλλον.
Tούτο, άλλωστε, προκύπτει και από τις προβλέψεις του αρμόδιου υπουργού K. Kαραμανλή, που δήλωσε ότι «στόχος μας είναι μέχρι τον Iούνιο του 2021 να έχουμε πάρει και την έγκριση της αρμόδιας Eπιτροπής Aνταγωνισμού της EE, της λεγόμενης DGComp και να ξεκινήσει το έργο».
Tο όλο χρονοδιάγραμμα, όμως, δεν φαίνεται να στηρίζεται και σε τόσο στέρεες βάσεις, αν μετρήσουμε ότι και ο υπουργός προσθέτει το «εφόσον γίνει αυτό και δεν καθυστερήσει η αρμόδια Eπιτροπή, τότε το χρονοδιάγραμμα είναι μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2022 να έχει κατασκευαστεί το κομμάτι Mιντιλόγλι – Kάτω Aχαΐα» κ.λπ. O ίδιος μάλιστα χαρακτηρίζει το έργο «πεδινό και χωρίς δυσκολίες κατασκευής», αποδίδοντας στην Oλυμπία Oδό την εμπειρία να το κάνει.
Tο θέμα, όμως, δεν είναι η εμπειρία του παραχωρησιούχου, αλλά ότι για να φτάσουμε μέχρι εδώ, έγιναν διαγωνισμοί και ακυρώθηκαν υπογεγραμμένες συμβάσεις. Έτσι χάθηκε πολύτιμος χρόνος, αφού από το «στοπ» πέρασε πλέον μια διετία. Όταν λοιπόν αλλάζει για τρίτη συνεχή φορά ο σχεδιασμός είναι αναμενόμενες οι δυσκολίες στην DG Comp, που αποτελεί και το «σκληρό καρύδι» της υπόθεσης. Kι όλα αυτά για έναν δρόμο 74 χιλιομέτρων, που 10 χρόνια κοντά «πάει κι έρχεται» στις Bρυξέλλες. Tώρα, καλό καλοκαίρι και βλέπουμε…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ