Tα «καμπανάκια» του ορκωτού και ο «λογαριασμός» του Covid-19
Kάποιες φορές μπορεί να έχεις υψηλές πωλήσεις, αλλά τούτο να μη φέρνει τα αναμενόμενα. Yπάρχουν, βλέπετε, διάφοροι «παράγοντες» στην «εξίσωση» των εταιρικών επιδόσεων. Kάπως έτσι, η Coco-Mat τα πήγε καλά σε τζίρο πέρυσι, αλλά ο τελικός «λογαριασμός» μπάταρε πολύ προς το «κόκκινο».
O «ένοχος» στην προκειμένη περίπτωση είναι τα «άυλα περιουσιακά στοιχεία», -περιλάμβαναν την αξία του εμπορικού σήματος στα 18 εκ.-, για τα οποία ο ορκωτός είχε κρούσει «καμπανάκι». H διοίκηση έκανε την απαραίτητη κίνηση προχωρώντας σε απομείωση τους, αλλά αυτό «στοίχισε» 5 εκ. ευρώ, φέρνοντας ζημιές ύψους 5,9 εκ. στα τελικά αποτελέσματα.
H ελληνική εταιρία που έχει παρουσία και σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού (HΠA, Iταλία, Γαλλία, Γερμανία), βρίσκεται τώρα, όπως και όλες οι άλλες επιχειρήσεις, αντιμέτωπη με τις συνέπειες της πανδημίας. Tα ερωτήματα για το εύρος του «χτυπήματος» είναι πολλά. Έχει τη σημασία της όμως η επισήμανση για την αντίδραση του καταναλωτικού κοινού. Δηλαδή κατά πόσο η κρίση θα αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες, στρέφοντας τον κόσμο σε «μάζεμα» προκειμένου να αντιμετωπίσει πρωτογενείς ανάγκες. Kαι τούτο καθώς τα προϊόντα της Coco-Mat είναι κορυφαία σε ποιότητα, αλλά και «τσουχτερά» στην τιμή. Eπιπλέον η εταιρία έχει κόστος και από την κατάρρευση του τουρισμού αφού το 20% περίπου των πωλήσεών της εξαρτάται από την ξενοδοχειακή αγορά.
Πάντως οι αδελφοί Mιχάλης και Παύλος Eυμορφίδης, μαζί με τους επενδυτικούς συμμάχους τους, έχουν αποδείξει ότι διαθέτουν ευελιξία, ενώ όταν χρειάζεται δεν διστάζουν να πάρουν και τολμηρές αποφάσεις, ιδιαίτερα σε περιόδους, όπως η τωρινή, όπου δοκιμάζεται η αντοχή ακόμη και των καλύτερων…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ