Αξιωματούχοι από τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) αποκάλυψαν ότι το ψηφιακό ταξιδιωτικό πάσο υγείας (Travel Pass)αναμένεται να είναι έτοιμο για χρήση από μεγάλες αεροπορικές εταιρείες από τον Μάρτιο.
Το Travel Pass είναι μια εφαρμογή για κινητά που βοηθά τους ταξιδιώτες να αποθηκεύουν και να διαχειρίζονται επαληθευμένες πιστοποιήσεις για τεστ και εμβόλια κορωνοϊού, η οποία παρέχει περισσότερη ασφάλεια και αποτελεσματικότητα από τις έντυπες πιστοποιήσεις.
“Δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου άλλο πρότζεκτ να προχωρά με τόσο ταχείς ρυθμούς”, δήλωσε ο κ. Hayden κατά τη διάρκεια webinar των ΙΑΤΑ και Evernym. Όπως είπε, στο πρότζεκτ εργάζονται καθημερινά, ομάδες ατόμων, σε 12ώρες βάρδιες, για να βοηθήσουν στην ολοκλήρωση του έργου και στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων της βιομηχανίας που σχετίζονται με την συνεχιζόμενη επιδημία COVID-19.
Η γρήγορη ανάπτυξη του Travel Pass αποδίδεται από τονHayden στο γεγονός ότι αποτελεί επέκταση της ανέπαφης εφαρμογής ταυτοποίησης που δημιουργούσε η IATA πριν από την πανδημία σε συνεργασία με την Evernym, εταιρία λύσεων ψηφιακής ταυτότητας.
Η IATA αναπτύσσει το Travel Pass ως μέτρο αντιμετώπισης της πανδημίας επιπλέον των υπαρχουσών λύσεων όπως το Timatic, ένα προϊόν που χρησιμοποιείται από αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικούς πράκτορες για περισσότερα από 50 χρόνια για την επαλήθευση των ταξιδιωτικών εγγράφων των επιβατών.
Το κύριο χαρακτηριστικό του Travel Pass είναι μια εφαρμογή για κινητά που βοηθά τους ταξιδιώτες να αποθηκεύουν και να διαχειρίζονται τις επαληθευμένες πιστοποιήσεις τους για τεστ κορωνοϊού ή εμβόλια. Παρέχει επίσης περισσότερη ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.
Με την ανάπτυξη του Travel Pass, η IATA επιδιώκει επίσης να ξεπεράσει το πιθανό πρόβλημα στελέχωσης από κατάλληλο προσωπικό, καθώς ο Hayden επισημαίνει ότι μια αεροπορική εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο που λειτουργεί με περίπου 10% χωρητικότητα, χρησιμοποιεί το 100% του προσωπικού της για διαδικασίες επαλήθευσης των τεστ COVID-19.
Επομένως σε συνθήκες πλήρους χωρητικότητας, ο Hayden ισχυρίζεται ότι οι καθυστερήσεις θα είναι μεγάλες. «Αυτό ειλικρινά δεν είναι βιώσιμο», συνέχισε ο Hayden. «Έτσι, χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική έκδοση και χρησιμοποιώντας τις επαληθεύσιμες πιστοποιήσεις, οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να ωθήσουν όλα αυτά εκτός του αεροδρομίου, ώστε οι επιβάτες να φτάνουν με όλα τα απαραίτητα τεκμήρια».