Η General Mills παρουσίασε την αναπτυξιακή της στρατηγική, Accelerate, που θα εστιάζει σε πέντε κατηγορίες: δημητριακά, τροφές για κατοικίδια, παγωτά, σνακ και μεξικάνικο φαγητό.
Αυτές οι πλατφόρμες αντιστοιχούν στο 45% των καθαρών πωλήσεων της General mills στη χρήση 2020.
Υπενθυμίζεται ότι στα brands της εταιρείας περιλαμβάνονται τα cheerios, Haagen-Dazs κ.α.
Η εταιρεία στρέφει επίσης την προσοχή της σε οκτώ αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, Καναδά και Γαλλίας.
Επιβεβαίωσε δε τις εκτιμήσεις για το γ΄ τρίμηνο χρήσης, αναφορικά με τις οργανικές καθαρές πωλήσεις αντίστοιχες με το β΄ τρίμηνο.