Μια πρωτότυπη ψηφιακή καμπάνια λανσάρει η σύμπραξη “This is Athens”, διαφημίζοντας κατά την περίοδο του lockdown την ελληνική πρωτεύουσα στο εξωτερικό μέσα από«Γράμματα αγάπης από την Αθήνα» («Love Letters from Athens»).
Εμπνευσμένη από τις γεμάτες προσμονή επιστολές, που ανταλλάσσονταν κατά τις περιόδους των μεγάλων δοκιμασιών, η καμπάνιαμέσα από έξι όμορφες «καρτ-ποστάλ», στέλνει το μήνυμά στους λάτρεις της Αθήνας στο εξωτερικό, ότι «ανυπομονούμε, να σας δούμε ξανά!». Η καμπάνια απευθύνεται με μηνύματα προσμονής και αισιοδοξίας, έχοντας σκοπό να προκαλέσει συναισθήματα νοσταλγίας στους επισκέπτες, αναπτύσσοντας με αυτό τον τρόπο μία «προσωπική» σχέση ανάμεσα σε εκείνους και την πόλη.
Συγκεκριμένα, η καμπάνια, που διατίθεται ψηφιακά σε τρεις γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά), στοχεύει σε κοινό από χώρες της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης και κυρίως από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία. Τα έξι βίντεο, σύντομης διάρκειας, στα οποία παρουσιάζονται χαρακτηριστικά σημεία της Αθήνας, όπως το Άγαλμα της Αθηνάς στο Μέγαρο της Ακαδημίας, το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, το Παναθηναϊκό Στάδιο και η Πλάκα, είναι εμπνευσμένα από τη ζωή στην πόλη, από τον Πολιτισμό, την Τέχνη, την Αρχιτεκτονική και την Ιστορία της.
Σημειώνεται ότι το «Love letters from Athens» υλοποιείται από τη σύμπραξη «This is Athens & Partners», στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάπτυξη και την προβολή της Αθήνας ως προορισμού στις διεθνείς αγορές. Πρόκειται για μια σύμπραξη του Δήμου Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ), του Σύνδεσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) μέσω της Marketing Greece, της AEGEAN, του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, της Λάμψα Α.Ε., της Lamda Development και της Ιονικής Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε.