Η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου σε συνεργασία με τον κλαδικό φορέα των εταιρειών digital marketing IAB Hellas προκήρυξε διαγωνισμό για την από κοινού μελέτη και λειτουργία ενός αναβαθμισμένου μηχανισμού μέτρησης επισκεψιμότητας των διαδικτυακών τόπων, η οποία θα μπορεί να λειτουργήσει ως «κοινό νόμισμα» για την ελληνική διαδικτυακή αγορά.
Για την επιλογή αναδόχου έχει αποσταλεί Request For Proposal (RFP) σε 7 εταιρίες διεθνούς κύρους, προκειμένου να καταθέσουν τόσο τα credentials όσο και τις τεχνικές κατευθύνσεις τους για το έργο.
Σκοπός του ζητούμενου μηχανισμού δεν είναι να αποτυπώνει μόνο τα βασικά μεγέθη επισκεψιμότητας ενός site (μοναδικοί χρήστες, επισκέψεις, σελιδοπροβολές) αλλά να δίνει και πληροφορίες σχετικά με παραμέτρους όπως brand safety, quality of content, invalid traffic, ad blocking και multitasking.
Το πρώτο μέρος του διαγωνισμού αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαΐου 2021.
Οι ενδιαφερόμενες εταιρίες που θέλουν να συμμετάσχουν στη διαδικασία του RFP μπορούν να επικοινωνήσουν με τον IAB Hellas στο [email protected] για περισσότερες πληροφορίες.