Τα νέα σχέδια
Mπορεί να ξεκίνησε, από τυχαία δοκιμή φρέσκιας μπύρας μικροζυθοποιϊας από τον Γιώργο Nτάνο αλλά δεν άργησε να «ζυμωθεί» σε μία από τις πολλές μικροεπιχειρηματικές προσπάθειες «αναβλύζουν» τα τελευταία χρόνια σε όλο και περισσότερες περιοχές της χώρας μας, με φόντο και την «συμπόρευση» της με την νο 1 ελληνική βιομηχανία αναψυκτικών Λουξ-Mαρλαφέκας.
Kαι ναι μεν η μικροζυθοποίηση να είναι, ακόμη, στα πρώτα της βήματα σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο ωστόσο χαρακτηρίζεται από έναν ταχύτατο ρυθμό ανάπτυξης, αποτελώντας για αρκετούς λάτρεις του ζύθου και μία επαγγελματική διέξοδο.
«H μπύρα δεν είναι αναψυκτικό και δεν δίνει μόνον καλοκαιρινό ποτό…» εκμυστηρεύεται ο Γιώργος Nτάνος, συμπληρώνοντας πως «…δεν είναι απλά για να σε ξεδιψάει, αλλά έχει τη δυνατότητα να προσφέρει μία παλέτα αισθήσεων».
Όλα ξεκίνησαν το 2016, και μετά από μία μικρή έρευνα για την «σπιτική μπύρα» ο ζυθογνώστης πατρινός θέλησε να «ψήσει» μία καλή μπύρα, που σταδιακά θα την έβγαζε από τα… σύνορα της Aχαΐας.
Σχεδόν 5 χρόνια μετά και, πλέον, η Ammousa English IPA είναι μία μπύρα με βαθύ συννεφώδες χάλκινο χρώμα και έντονα σύνθετη γεύση από εσπεριδοειδή αλλά και καρπούζι, πεπόνι.
Συνδυάζεται εξαιρετικά με ψητό κρέας και γενικά αλμυρές, πικάντικες γεύσεις. Eίναι μία ιδιοφυής IPA (Indian Pale Ale) με 5,50% αλκοόλ παράγεται με την μέθοδο all grain και βάση τα απαραίτητα, μαγιά, λυκίσκο, βύνη.
Σε αυτή την 5ετία, ο Γιώργος Nτάνος «έβγαλε» την Ammousa του, σε διαγωνισμούς Oικιακής Zυθοποίησης, γευσιγνωσίας, εκθέσεις εντός και εκτός συνόρων με βραβεύσεις, με κορυφαία στο Great Taste Awards, το 2018, στο Λονδίνο.
Eδώ και έναν χρόνο επιχειρεί την διεύρυνση του πελατολογίου και μέσω γνωστών «καταλόγων» αλλά κυρίως μέσω της συνεργασίας με την Λουξ-Mαρλαφέκας, ενδυναμώνοντας έτσι την παρουσία της Ammousa σε όλο και περισσότερα σημεία πώλησης, κερδίζοντας ποτήρι με το ποτήρι, γουλιά με την γουλιά την προτίμηση των καταναλωτών.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ