Διαδικτυακή εκδήλωση για την παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας «This is Arcadia» διοργανώνει το Επιμελητήριο Αρκαδίας τη Δευτέρα 12 Απριλίου στις 12.00 μ.μ.
Στόχος του εγχειρήματος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας είναι η δημιουργία της νέας ταυτότητας του προορισμού Αρκαδία, τον οποίο χαρακτηρίζουν οι απαράμιλλες εναλλαγές και οι ανεξερεύνητες αντιθέσεις, ενός τόπου αμέτρητων εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης όλο τον χρόνο.
Η διαδικτυακή εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί μέσω Live streaming, από την ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου www.arcadianet.gr, από τη σελίδα στο Facebook (Όνομα: Επιμελητήριο Αρκαδίας) ή από το κανάλι του Επιμελητηρίου στο youtube (Επιμελητήριο Αρκαδίας). Στη διάρκεια της παρουσίασης θα προβληθεί για πρώτη φορά η διαφημιστική ταινία της καμπάνιας, «This is Arcadia».
Την παρουσίαση της τουριστικής καμπάνιας θα κάνουν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Τρουπής, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Σαμπράκος κι ο Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων κ. Γιάννης Μπουρτσουκλής.
Τις εργασίες της διαδικτυακής εκδήλωσης θα χαιρετίσουν, ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, ο Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Κώστας Βλάσης, ο πρώην Υπουργός Εξωτερικών, πρώην Υπουργός Αμύνης και τ. Επίτροπος Μετανάστευσης Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, οι βουλευτές Αρκαδίας κ.κ. Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος και Γιώργος Παπαηλίου, o Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας κ. Χρήστος Λαμπρόπουλος, η θεματική Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα. Αννα Καλογεροπούλου και ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και Πρόεδρος Ξενοδόχων Αρκαδίας κ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος.
Με τον τουριστικό προορισμό Αρκαδία να έχει δεχθεί ισχυρότατο πλήγμα την περίοδο της πανδημίας, είναι έκδηλη η σπουδή φορέων των νομού εδώ και πολλά έτη, για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν. Στο πλαίσιο αυτό το Επιμελητήριο Αρκαδίας, επιδιώκει να ενισχύσει άμεσα την προσπάθεια κάλυψης του χαμένου εδάφους για τον προορισμό, ξεκινώντας στοχευμένη καμπάνια ανάδειξης του στις αγορές της Ελλάδος και του εξωτερικού με τίτλο : «This is Arcadia». Άλλωστε το brand name Arcadia αποτελεί ένα εξόχως ισχυρό τοπόσημο στη δυτική ιστορία, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι του παζλ συγκρότησης της νεότερης δημοκρατίας στην Ευρώπη.
Ο απώτερος σκοπός του εγχειρήματος «This is Arcadia» είναι ο επαναπροσδιορισμός της Αρκαδίας ως προορισμός με απαράμιλλες εναλλαγές και ανεξερεύνητες αντιθέσεις, ένας τόπος αμέτρητων εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης όλο τον χρόνο. Ταυτόχρονα, η Αρκαδία να επανακαθοριστεί στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδος, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής και την στήριξη του Αρκαδικού Επιχειρείν.
Η διαφημιστική ταινία της καμπάνιας, κύριο συστατικό για την τουριστική καμπάνια εδραιώνει την Αρκαδία στη συνείδηση των επισκεπτών ως προορισμό που διαθέτει τα πάντα, με έμφαση στην προσφορά των εμπειριών και όχι μόνο στις ενδιάμεσες υπηρεσίες, δίνοντάς τους μια μοναδική και αυθεντική ταυτότητα. Παράλληλα αναδεικνύει την ποικιλομορφία, την εξειδίκευση και τη διαφοροποίηση των τουριστικών προϊόντων, με κύριο γνώμονα τις νέες τάσεις ζήτησης για βιωματικές δραστηριότητες στην Αρκαδία. Παράλληλα παρουσιάζει την Αρκαδία ως ιδανικό προορισμό τόσο για εναλλακτικά όσο και για οικογενειακά ταξίδια.