Ένα σχέδιο αειφορίας της Malaysia Airlines στοχεύει στην επίτευξη ενός στόχου καθαρών μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2050.
Οι καινοτόμες στην εξοικονόμηση καυσίμων αποφέρουν ήδη οφέλη, πέραν της ανάπτυξης των αεροσκαφών Airbus A350, που χρησιμοποιούν αποδοτικά καύσιμα, στο δρομολόγιο του Λονδίνου. Με τα εν λόγω καύσιμα και λόγω του μεγάλου διαδρόμου του Heathrow, επιτρέπεται η εξοικονόμηση 18KG καυσίμου ανά προσγείωση, η οποία κατά τη διάρκεια ενός μήνα σημαίνει εξοικονόμηση περίπου 3.420 KG διοξειδίου του άνθρακα.
Κι όλα αυτά χωρίς να υπολογίσουμε την κίνηση του αεροσκάφους με έναν κινητήρα αντί για δύο μετά την προσγείωση, μέσω της οποίας μπορούμε να εξοικονομηθούν ως και 50KG καυσίμου ή 158KG διοξειδίου του άνθρακα ανά πτήση. Η Malaysia Airlines διερευνά επίσης φιλικές προς τον άνθρακα τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες στο Heathrow, όπως η ηλεκτροδότηση εδάφους για την προώθηση των αεροσκαφών.
Η μητρική εταιρεία Malaysia Aviation Group (MAG) στοχεύει στη μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 κατά 25 εκατομμύρια κιλά φέτος. Στοχεύει επίσης να επιτύχει το 50% της χρήσης βιοαποικοδομήσιμων υλικών για πτήσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης σε συνδυασμό με το 50% των ανακυκλώσιμων αποβλήτων εδάφους και πτήσης από το 2025 και μετά. Ο όμιλος αναλαμβάνει επίσης «sub-cycling», μια διαδικασία μετατροπής απορριμμάτων όπως δερμάτινα καθίσματα, σωσίβια και στολές σε τσάντες, ποδιές και σακούλες καλλωπισμού.
«Αναγνωρίζουμε ότι οι πελάτες προτιμούν όλο και περισσότερο εταιρείες που πρωτοπορούν σε ζητήματα βιωσιμότητας, επομένως η βιωσιμότητα πρέπει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διαδικασίας λήψης αποφάσεών μας, παρέχοντας κοινωνικά υπεύθυνες και περιβαλλοντικά εστιασμένες επιχειρηματικές πρακτικές, δήλωσε ο περιφερειακός διευθυντής του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρώπης, Daniel Bainbridge.
«Η υποστήριξη της βιωσιμότητας είναι υψίστης σημασίας για τη Malaysia Airlines και θα συνεχίσει να παραμένει, καθώς ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους πελάτες μας με τη ζεστή μαλαισιανή φιλοξενία μας όταν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί χαλαρώσουν», κατέληξε.