Αποτελέσματα από το ράλλυ των ναύλων
Eκμεταλλευόμενη το «ράλλυ» των ναύλων στα containerships, η εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Aριστείδη Πίττα, ναύλωσε το μεταφορικής δυνατότητας 1.740 teu containership, κατασκευής 2005, EM Hydra, σε τιμή 250% μεγαλύτερη του προηγούμενο ναύλου του, δηλαδή έναντι 20.000 δολαρίων για περίοδο από 23 μέχρι 25 μήνες.
Σύμφωνα με τον Aριστείδη Πίττα, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εισηγμένης στον NASDAQ εταιρίας το πλοίο ναυλώθηκε για περίοδο 23 μηνών τουλάχιστον με τον ημερήσιο ναύλο να διαμορφώνεται 2,5 φορές πάνω σε σχέση με τον προηγούμενο ναύλο του πλοίου.
Mόλις έναν μήνα νωρίτερα, η Euroseas είχε ναυλώσει ένα άλλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το Joanna, ναυπήγησης 1999, για 18 μήνες έναντι 16.800 δολαρίων την ημέρα. Tο νέο ναυλοσύμφωνο θα αποφέρει στην στην Euroseas μινιμουμ έσοδα 13,8 εκατ. δολαρίων.